Traxxas SLASH topic

Dank voor de tips.
Ik zal een napluizen wat de verzendkosten zijn.
Verbinding tussen motor en esc maak ik met 4mm2 siliconen kabel zonder stekkers.
Met solderen komt het wel goed. Met de 6S Truggy ook nog nooit problemen gehad met piekstromen van 245 A :cool:.
Het helpt natuurlijk wel als je E opleiding hebt genoten :mrgreen:.

Wat de female (en male) plugs betreft die kun je bij iedere betere modelbouwzaak kopen, of bij diverse webshops bestellen, hangt een beetje af van welke je wilt.
Ik gebruik zelf Deans maar ga kijken voor andere, de binnenwerken (lipjes) verschuiven in de loopder tijd en krijgt ze niet makkelijk meer in gestoken met gevolg dat je behoorlijke vonken krijgt ( bij de 1/8)

Ik heb mijn Traxxas Slash ook gewoon hier in Belgie(ik ben ook belg) gekocht voor 210€. Ik zou het niet wagen voor die 18€. Plus de goede service die je nog in de winkel krijgt.

Ik heb mijn Spektrum set binnen en ben nu de ontvanger aan het inbouwen, mijn vraag is nu wat doe ik met de korte ontvanger draad, hij is erg kort om naar de antenne te leiden.

Hoe hebben andere dat gedaan ?

Klein gaatje in je ontvangerbox maken aan de zijkant naar achter.
Daar het kleine draadje door laten steken.
Werkt perfect :D

Gewoon in het ontvanger boxje, ik heb ook een spektrum dx3 en de ontvangst is honderde meters! blijft ie waterdicht

Laatst bewerkt:
Ik heb een klein imbus boutje m4 genomen, en daar in de lengte richting een 2,5mm gaatje in (laten doen) geboord. Boutje door de ontvangerbox gedaan (4 mm gaatje) en aan de buitenzijde een M4 messing koppelbusje (P+E voor de timmerlieden) gedaan. Oude plastic antenne buisje ging daar strak in. Afgewerkt met een stukje krimpkous en dat is volgens mij wel waterdicht genoeg

iemand nog 1 setje versleten traxxas slash band+velg waar ie vanaf wil voor weinig?
voor of achter maakt me niet uit.. stuur me maar een pm ofzoau

edit: is reeds opgelost

Laatst bewerkt:
nee, geen mystery

ik zocht een setje voor aankomende rallycup den haag
ik heb alleen hagelnieuwe bandjes. vond ik een beetje zonde om direct op te branden op het asfalt van den haag

Ik was aan het rijden maar opeens stopte de XL-5 Esc en nu (een paar uur later) doet de Esc het nog steeds niet. Hij stuurt alleen. Ik heb de Esc al opnieuw ingesteld maar dat werkt ook niet. Weet iemand wat er mis is?

Back