Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha Klamath,
heb je geen problemen met banden die losgaan met die bead-locks? Ik heb de bug body en vind de bead-locks prachtig om te zien, maar heb ze tot nu toe nog niet durven kopen vanwege de slechte berichten.
Heb je inderdaad gelijk in! Ik wist niet dat Proline hier ook speciale onderdelen voor had. Heb ze meteen besteld! Bedanktziet er strak uit. vind alleen de voorbumper er niet mooi bij passen (bij de baja kap).
Mischien is die Proline voorbumper een optie? (is iets kleiner, vind ik persoonlijk veel mooier staan bij de Baja kap.)
Die velgen zijn erg leuk gelukt zo in ieder geval!
Nee, heb er nog helemaal geen problemen mee gehad. de enige keer dat een band iets los is gekomen is toen ik vrij hard zijwaards over een uitstkende steen heen ben gegleden. dat ging toch wel zondaig hard dat ook een gelijmde band er iets aan had overgehouden. beadlock even weer los gedraait, band weer netjes neergelegt en alles was weer goed.
Heb die Epic beadlocks op m'n E-Slayer conversie (met een 4.5T Novak HV-Pro set op 4s Lipo, gaat dus ook best onbenullig hard) en op m'n Slash 4x2 (VXL set op 3s Lipo, ook wel stevig dus). Geen van de 2 heb ik problemen met loskomende banden.
Maargoed, beadlocks hebben 1 probleem, ze zijn maar go goed als dat ze in elkaar gezet zijn. als je dat secuur/goed doet, zul je geen problemen hebben.
(ps: voor de Slash 4x2 zou ik absoluut voor de 2.2 velgen/banden gaan. de banden hebben binnenin verstevigingen zodat het al minder over de band rolt. maar je hebt iets meer band tussen de grond en de velg zitten aan beide kanten. lijkt me wel bevordelijk voor de levensduur.![]()
(maargoed, ik vind die 2.2/3.0 velgen zelf ook maar nep. Ik vind het wel mooi als het een beetje rolt over de band, en niet alleenmaar zo lijkt alsof je redelijk veel band hebt. )
Beste racers,
Een paar dingen die mankeren aan mijn slash en ik kom er uit..
Ik heb een slash met het velineon vxl systeem.
Als ik een volle lipo ( Turnigy 5000 2s 20-30c ) in de auto zet en hem aan doe gaat het nog goed. Als ik wil rijden stottert ie als ik probeer langzaam te rijden. Op zich niet zo'n probleem maar volgens mij was dit nooit.
Sturen werkt prima alleen achteruit gaat niet. ( Hij staat in de goede mode) Het lijkt wel alsof hij het probeert maar zet niet door. De trimmer staat ook goed verder.
Wat er dan heel snel gebeurt ( 30 meter rijden) is dat de esc in de mode gaat alsof je lipo leeg is..
Wat ik dacht. De lipo is stuk. Maar als ik hem weer aan de lader leg. Is hij gewoon nog vol.
Ik heb 2 dezelfde lipo's waarvan 1 denk ik niet zo goed meer is. Maar hij doet bij allebei hetzelfde.. Misschien de esc kapot?
Bedankt voor de hulp vast!
Sander