Traxxas SLASH topic

naja dan doen we de badmuts op:eek: word thij niet zo vies bij de accu en regelaar. Dan neem ik gewoon de visparaplu mee wordt ik tenminste niet nat:alien:

Het gaat nog druk worden bij de "badmutsenclub";):p

'K zal ook een schep meenemen. Voor het geval we een afwatering moeten graven.:onweer:

hahahha :D ik denk dat ik niet AL m'n spullen mee neem. proberen alles 1 tas te krijgen zal lastig gaan. dan maar de fietskar mee met een paraplu daarop zodat dat ook droog blijft. Tot zondag dan he.

Ik kom ook wel, ligt eraan of het regent of ik m'n auto meeneemt :p , Maar misschien maak ik de rustler vxl wel waterdicht ( oudere versie motor setje )

gr koen

DONE:P iig als RRobert het cool genoeg vind:p 1.5h van begin van het restoreren tot het eind van de paintjob...

5 skeletons were harmed during the making of this shell... (ik zou vast uit kunnen vinden hoeveel het er zijn maar geen zin om wervels te gaan tellen)

DSC01085.jpg

DSC01084.jpg

DSC01083.jpg

nouja binnenkant zou leuk zijn als het niet de standaard kap was die ik painted kreeg gelevert:P en ja ik ben traditioneel opgeleid in de miniatuurtjes dus highlights in reverse doen vind ik nog steeds vaag...

En zou wel kunnen maar ik zit zonder... je kan als je goed kijkt zien waar ik de vorige keer heb gelakt (brush on gloss)

het is hele prima acryl verf ik heb nog een klein beetje brush on gloss liggen en de de matste matte spray lak (testor's dull coat) maar geen van tweeën in een hoeveelheid waar je op een slash wat mee kan... dus als je het zou kunnen doen helemaal tof!

Ik zal aan de binnenkant wel ff een vlek maken waar je op kan testen:P Dan nog eens kijken hoe in de hell ass ik dat ding in godsnaam ga verschepen... not exactly an easy shape/size...

ik ben gewend te werken met 28mm hoge miniaturen zoveel ruimte hebben is en blijft vreemd... Zelfs nog vreemder dan aan de binnenkant de verkeerde kant om moeten schilderen...

Nou ik ga denk toch met de badmuts rijden hoor. Heb de brushless al uit de slash gehaald omdat hij niet waterdicht. Dus maar de stock d'r in.

Ik heb het voormekaar gekregen de goede cam van m'n vader mee te mogen krijgen dus een camera is er. Er komt nog iemand wesley hij komt met de vorza knallen.

Ik zal een nieuw topic aanmaken in het meeting gedeelte zodat het slash topic niet meer vervuild raakt.

Robert..Goed idee!!

Om maar even on-topic te wezen... Het VXL setje (geen idee welke motor jij erin hebt zitten) is "redelijk" water/bagger bestendig. Zolang het niet plenst, kan het m.i. wel op een zand/modder baan. Maar goed... Zal wel een stuk plastic om het chassis doen en het stocksetje zekerheidshalve meenemen:cool:

Tot zo...Ben er even over Twaalven..

Laatst bewerkt:
rinaldo wij zijn er iets later ik moet eventjes wachten op wesley die pikt mij op en dan rijden we door. Maar als het goed is heb je mijn nummer nog dus als je er al bent of vraagjes hebt kan je bellen.

Back