Traxxas SLASH topic

full

Volgens mij was dit na de crash.. Meer foto's heb ik er niet van. Wel een kort filmje (8 sec.) Waarin te zien dat de lipo's uit de auto geslingerd waren.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
ja dat filmpje ja die hoord eop de plek van de leege plek.

en donderdag kan ik weer dinsdag niet.

Maar we gaan weer verder in het meeting topic

Leiden is niet zover van jou. Ik zit bij hfcc en rij ook telkens naar DH is maar 30min. kom donderdag lekker rijdne bij ons. half 7

in Leiden/Leiderdorp.

We hebben schuin tegenover d emacdonalds daar ons baantje gevestigd. als je wilt komen stuur me maar een pm zla ik wat verdere info geven of kijk eventjes bij het meeting gedeelte in ons topic.
groeten,,
Robert

ik ga vrijdag een weekje op vakantie ,maar daarna kom ik en denk nog een maat van me een keertje kijken.is de baan ook een btje geschikt voor 1/8?neem zoiezo de mini revo mee ;)

Ik rijd er met een 1:8 buggy, volgens mij kan een e-revo er nog net op rijden:p

EDIT:

hmm... ik weet niet of een savage flux er goed kan rijden, er zitten redelijk wat scherpe bochten in namelijk.

gr koen

yeah maar ik kon die 3s niet in mijn accutray krijgen, de kabel kwam niet uit bij het gat in de tray, dus zetten we er 2 op hun kant waardoor ze vast klemmen en deden het op die marnier...

Hey iemand die naar brushless gegaan is probleemen met een slash die omslaat als je de bocht om wil? Mijn suspention is kwa hoogte~ stock maar wel een eind stijver (2"lost groen met 8mm preload voor 2.5" losi blauw met 14mm achter HPi 50wt oil all around) dan stock, het gebeurt vooral als ik op de weg de bocht om wil, weet niet precies wat het probleem is maar het lijkt dat hij als hij dwars staat gewoon omhoog heftboomt over de buitenste wielen heen...

ik ga vrijdag een weekje op vakantie ,maar daarna kom ik en denk nog een maat van me een keertje kijken.is de baan ook een btje geschikt voor 1/8?neem zoiezo de mini revo mee ;)

Ja hoor, daar kunnnen we wel even kijken als we terug zijn van vakantie ( en mn lipo's er zijn !:rolleyes: )

Misschien dat ik tegen die tijd wel wat meer weet over tapijt voor die baan.

Vaag want hij deed het namelijk niet op de stock motor en wel op de 9t ezrun... maarja vast de increase in speed die het hem doed...

Zal er eens naar kijken... eens kijken hoe ver hij door zakt als ik de preload er af haal... lijkt er op dat hij dan bijna op de grond staat en helemaal nul groundclearance en suspention travel overhoud...

ik probeer hem zo allround mogelijk te houden:P ik ben het soort persoon dat dan vergeet ze terug te doen en dan de hele onderkant van mijn slash mol door een uitstekende steen ofzo te scheppen...

Vaag want hij deed het namelijk niet op de stock motor en wel op de 9t ezrun... maarja vast de increase in speed die het hem doed...

Zal er eens naar kijken... eens kijken hoe ver hij door zakt als ik de preload er af haal... lijkt er op dat hij dan bijna op de grond staat en helemaal nul groundclearance en suspention travel overhoud...
de preload is echt alleen om de rijhoogte te verstellen.
probeer met swaybars, shockolie, pistons, springs je gewenste setup te vinden.
onroad haal je de spacers eraf en offroad zet je ze erop.

misschien kan je zo een ideale middenweg vinden voor je zelf

Back