Traxxas SLASH topic

Hey mensen ik ben iemand van de "droge" humor.
Ik houd dan ook van Monty Phyton, The Young Ones, Bottom, Mr. Bean, Tommy Cooper en zo.
Gelukkig dat jullie er begrip voor hebben.
Enne jullie zijn gewaarschuwd, er volgen er nog wel meer van die soort.

Oh ow. nou dan ga ik me vast verstoppen.. HELP!:(

Frenxsie: wilde jij niet zo'n Slice chassis? Ik denk dat ik er maar een ga komen n.l. gewoon uit tuningsdrang. samen doen?

Slice chassisen heb ik niet zo veel mee... En op URC heb ik er iets slechts over gehoord...

Ik heb mijn eigen LOW COG chassis ontworpen/geschetst maar dat is zo dicht bij de Xtreme one dat ik als ik de CF/g-10 zelf zou bestellen ik bijna nog duurder uit zou komen...

Maar als jij er eentje laat komen van bij Amain dan ben ik meer dan bereid de verzend kosten te delen volgende maand;)

Ik ben benieuwd of er binnen korte tijd een lcg-chassis voor de slash 4x4 (ja ik weet het verkeerde topic) verschijnt.
Het is voor mij i.i.g. een lcg-chassis of ik ga mn slash 4x4 verkopen (inc MMP en speedpassion).

Slice chassisen heb ik niet zo veel mee... En op URC heb ik er iets slechts over gehoord...

Ik heb mijn eigen LOW COG chassis ontworpen/geschetst maar dat is zo dicht bij de Xtreme one dat ik als ik de CF/g-10 zelf zou bestellen ik bijna nog duurder uit zou komen...

Maar als jij er eentje laat komen van bij Amain dan ben ik meer dan bereid de verzend kosten te delen volgende maand;)
linkjes? Ik ken die waar jij het over hebt n.l. niet?

Hey mensen ik ben iemand van de "droge" humor.
Ik houd dan ook van Monty Phyton, The Young Ones, Bottom, Mr. Bean, Tommy Cooper en zo.
Gelukkig dat jullie er begrip voor hebben.
Enne jullie zijn gewaarschuwd, er volgen er nog wel meer van die soort.

:worship::worship::worship:

:thumbsup: daar moeten we meer van hebben. (te moeilijke humor is toch niet leuk, word vaak niet gesnapt en dan moet je het uitleggen? :confused:
(maargoed, monty python word ook vaak genoeg niet gesnapt. ^^)

Ik ga zelf geen Low CG chassis in m'n slash stoppen, rijdt perfect zo, en bovendien houd die JConcepts overtray de meeste bagger buiten. (die Low CG chassis zijn toch vrij open?

Ziet er leuk uit. Maar wat is er dan mis met die Slice? Ik vind het concept van de motor voor de achteras wel aantrekkelijk n.l. Jammer dat de overtray dan niet meer past alleen. (die toch nog niet heb voor de 2WD)

Voor mij is het probleem vooral dat ik mijn wing aan de rear shocktower heb zitten dus ik weet niet of alles gaat passen...

Ben nog wel ff aan het kijken naar verschillende LCG chassisen, voor durability enzo

EDIT: ja ik ben er gewoon niet helemaal uit nog ik heb "iets" tegen de slice chassis, de batterij 90 graden op de rijd richtign misschien i dont know hij "voelt" gewoon minder...

EDIT AGAIN; Denk dat het voor mij deze: http://www.ccscustomparts.com/ccs_custom_chassis_systems_057.htm of de Xtreme in g-10 word... Gezien de CF ones echt f'ing duur zijn...

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik wil de e-maxx verkopen en met dat geld een slash kopen....

Nu Ik heb al veel info gezocht enz. maar nu wil ik tog eens jullie mening ervan weten...

Mijn plan was (GDV-Maxx heeft me geholpen) :

Een Traxxas slash 2wd kopen
Daarna hem uitbreiden met een ezrun 60a + 8.5t motor
+ 2 paddle banden voor vanachter kopen,
Een andere servo (GDV zegt dat de originele slecht is) ik wil wel weten wat jullie er van vinden...
En een 2s lipo kopen

De prijs licht ronde de 330€ normaal voor alles inbegrepen...

Heeft er iemand ervaring met de slash en tips voor me laat het me graag weten.

GDV zegt dat de slash een slecht rijgedrag heeft is dit waar ?

Ik rij vooral in een wei met een beetje hobbels. Nu wil ik weten of dit goed gaat met een slash...

Alvast bedankt voor de antwoorden, Mvg Alex

Laatst bewerkt:
standaard servo is niet sterk. maar sterk genoeg voor wat je er mee wilt gaan doen.
het nadeel van de servo is , is dat deze plastic tandwielen heeft.

het ezrun setje + 8.5T motor is een heel mooi setje waar je veel plezier aan zult hebben

iemand die een toerwagen op asfalt gewend is , vind het rijgedrag van een slash niks. dat wil zeggen, het hang er vanaf wat je er van verwacht.

de slash ligt wat hoog en kan daardoor snel omrollen. maar kan weet heel prettig zijn voor als je in een weiland rijd

als je hem limited slip wil maken kan je er gewoon een 1mm spacer tussen de twee outdrives doen, die zullen tegen de spacer schuren en dat helpt met de limslip... Je kan een diff ook sealen maar dat is tricky omdat je het in een keer goed moet doen...

Of het sealed diff van Fastlane kopen. Ik was het zat. sealen lukte niet goed, het bleef lekken, toen een difflock geplaatst maar dat is killing voor je bochtengedrag. Toen heb ik 'm maar besteld, ben benieuwd.....
Sealed%20diff%20001.JPG

dus maakt niet uit wat je erin doet het loopt er toch weer uit!
mm das jammer wilde eigenlijk zo dik mogelijk diff oil erin doen dat die wat meer drift zonder me as meteen vast te zetten.

maar nu toch maar een 2e diff erbij halen die ik dan toch maar vast ga zetten.

Hey,

Ik heb ook een Slash gekocht en ik vind hem geweldig, heb al wel mijn spur/pinion gestripped na een paar dagen maar heb nu 32P van Revo besteld.
Ook heb ik een 2700Kv motor en hopelijk komt mijn 100A esc deze week binnen.

DSCN1751.jpg

Dat klinkt als best een serieus stukkie brushless... Hoop dat je het lukt dat op het vermogen op de weg kan zetten zonder je banden te slopen...

Nou ik heb nog gewoon 8,4v nimh dus ik hoop dat die genoeg ampere kunnen leveren. Zo niet dan moet ik maar kijken naar 2S of 3S lipo, want mijn motor en esc kunnen beide 4S hebben. :)

En wie zegt dat ik op de weg ga rijden. :p

Laatst bewerkt:
ik betwijfel dat ENORM... ik heb een 60amp system en mijn orion NIMH kan het misschien 10 a 15 minuten leveren voor het begint te stotteren... Ben er laatst achter gekomen dat je een slash - rear bumper een roltrap op kan rijden:P blijft hij staan op de motor protector;)

Back