is toch erg prijzig en gaat loeihard , wat mij betreft TE hard voor een slash 2wd... kan je beter een eZrun 8.5t of 5.5t erin zetten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is toch erg prijzig en gaat loeihard , wat mij betreft TE hard voor een slash 2wd... kan je beter een eZrun 8.5t of 5.5t erin zetten...
nee de 5,5T met bv een 60A gaat minder hard dan een VXL???
Jezus, jullie lijken net een stelletje kleine kinderen..![]()
wat moet ik dan zien? dat op het moment dat ik mijn post aan het maken was.. ( plaatje knippen en imageshack uploaden enzv )
dat jij me net voor was?
grote jongen!!
het heeft de standaard prijs, vergeleken met de rustler, stampede en bandit.
de brushed versies zijn gelijk, dus de brushless versies ook.
vergeet dat "waterdichte" van de VXL nou eens een keer. Ze zijn NIET waterdicht. Er zitten kieren in de beuizing en het enige wat ze waterdicht maakt is het beetje kit wat de print omhult. Als je pech hebt zit er te weinig kit in (zoals bij mij) en dan gaat de boel gewoon corroderen zonder dat je het in de gaten hebt. Je kan dan idd net zo goed een Caslte ESC nemen, die zit ook in de "kit" Of je koopt zelf een potje shoogoo of vloeibare sealent waar je het ding in doopt. Of idd zo'n doosje.
ik, zei de gekWie heeft z'n vxl dicht gekit en kan na jaren rijden zeggen dat dit géén kwaad kan?
de VXL esc is niet zo heel goed (de lvc en thermo shutoff zijn wonkie), maar hij is wel waterdicht... Andere opties zijn een mamba, sidewinder of een 60amp ezrun. Alle 3 zijn ze "water resistant" je kan ze makkelijk genoeg echt waterdicht maken als je je warantee niet heel erg boeiend vind.
Persoonlijk heb ik een 60amp ezrun systeem en als je daar een 3s fan op zet voor een paar euro dan kan je tot het eind der tijden op 3s rammen... Ik heb dat ding echt mishandelt en de mijne doet het nog prima, de externe condensatoren zitten prima ingepakt en ik heb er ze al onder bergen nat zand ingepakt (niet echt de bedoeling) maar ze bleven het gewoon doen... dus dat is niet echt een issue...
Als je een mamba wil nemen heeft The Jang een goede video hoe je die waterdicht maakt zonder de garantie te verneuken door een doosje voor dat ding te bouwen... Kan vast ook met de sidewinder wel...