Traxxas SLASH topic

Alu gearbox zit er in/aan.
Had nog een 16t pinion en 90t spur gekocht voor max acceleratie.
Mijn oude 90t was dus krom, kom ik thuis na twee uur reizen met het ov.
Blijkt het dat ik een 86t spur mee heb gekregen, maar goed...
Mud flaps heb ik ook en de bumper is in de bestelling

ja maar als je het slim doed is dat niet echt een probleem... je moet een klein beetje weg halen en dan assen en dan is alles in principe goed...

een traxxas vxl 3M van een slash 1 16 zou die in een slash 1 10 passen,

Ik heb een reedy 3300kv motor, eigenlijk zou dat toch moeten gaan niet ?

Hij kan tot 3cel lipo

ja hij past zo in een 1/10 denk alleen niet dat zo'n klein motortje het heel erg leuk vind om zo'n groot ding rond te duwen... Ik raad een goedkoop ezrun setje aan 8.5/5.5t met de 60 amp speed controller niet heel duur en prima voor je slash...

@firefrenzy .. die RC_Driver bedoelt de regelaar, niet de motor

@RC_Driver.. de VXL 3M is kleiner dan de VXL 3S dus het past wel,.. maar of het verstandig is weet ik niet
hoewel ik wel eens zo`n 1/16 mini E-Revo heb gezien met een "540" motor erin..

of deze VXL 3M die motor aankan, icm het hogere gewicht van de 'grote' slash....... ik weet het niet

Niet de spanning maar de stroomsterkte bepaald of het gaat lukken. De motor kan de de weerstand overwinnen zonder te warm te worden, de accu kan de door de motor gevraagde stroom leveren. Alleen heb je kans dat de ESC de gevraagde spanning wel aan kan maar de stroom die dan vervolgens gaat lopen kan te sterk zijn voor de kleinere componenten. De weerstand is daardoor te hoog en de ESC zal doorbranden (of waarschijnlijk in de beveiliging springen)

hallo, ik heb net de slash besteld bij toemen met een tqi zender het is een 2wd brushed.
mijn vraag is : is deze combinatie orgineel met een tqi of doen ze bij toemen de gewone zender er uit halen en de nieuwe er in zetten?

mvg shyvan

Is de Slash hype een beetje over?

Ik kon 2 jaar geleden nog van alles bestellen op ebay van de Slash aan redelijke prijzen.
(gear box, chassis, turn buckle sets etc)

Nu zie ik hoofdzakelijk een Duitse aanbieder met zo'n beetje dubbele prijzen.

Of is het seizoensgebonden?

Als ik voor een redelijke prijs aan de "body" van de Apache C1 kan komen dan heb ik een donorauto/delen nodig om een 2wd versie te maken.

redelijk seizoens gebonden, zodra het weer echt lekker weer word zal het wel weer een beetje op pikken...

Maarja de slash is natuurlijk zo'n beetje het oudste SCT platform dat er is en als zodanig natuurlijk niet echt vraag naar als "performance" race kit ding...

Iemand ervaring met de ProLine Chassis Saver?

Ik ben sinds kort ook in het bezit van een Slash 2WD en wil het upgraden.

Wensenlijst bestaat uit:
- XE Run Brushless regelaar
- BL motor
- RPM gearcover

Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met de Pro-Line Chassis Cover (artikelnr 606208)?

Ik lees dat mensen ook kiezen voor een ezrun 60A of zelfs een 35A regelaar. Is 35A voldoende???

Laatst bewerkt door een moderator:
Back