Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de set inclusief velgen dus kant en klaar. En op de zak staat voor rustler en stampede.
Zit er geen verschil tussen de Stampede 4x4 en de Srampede 2wd?
welke accu's zijn het beste voor een beginnende bestuurder? 2s of 3s lipo?
alvast bedankt.
De Rustler en de Stampede 2WD hebben aan de voorkant dezelfde offset als de Stampede 4x4 voor en achter heeft. Achter hebben de Rustler en de 2WD beide een kleinere offset.
Gister flink gereden met mijn nieuwe mip assen, maar nu lijkt het wel of hij doorslipt in het begin. Ik denk dat het de Spurgear is. Is het verstandig om een stalen spurgear te monteren? Of raden jullie mij dit af?
Traxxas Stampede 4x4 problemen.
Mijn stampede begon te stotteren en uiteindelijk kwam er rook uit mijn esc vlx3s.
Nu heb ik er een nieuwe esc ingezet maar het probleem van haperen blijft.
De motor voelt ook snel erg warm aan.
Als de auto vrij staat van de grond dan reageert de auto wel goed lijkt het.
Maar als hij op de wielen staat is het drama, ben bang dat de nieuwe esc ook weer defect gaat.
Iemand een idee?
Ik heb de motor eruit gehad en hem laten draaien.
Geeft een hoog frequent geluid en lijkt wel netjes te draaien.
Heb de auto 2e hands gekocht 2 weken geleden en heb er niet zoveel verstand van.
Dat is op afstand moeilijk te bepalen.Ik heb de motor eruit gehad en hem laten draaien.
Geeft een hoog frequent geluid en lijkt wel netjes te draaien.
Heb de auto 2e hands gekocht 2 weken geleden en heb er niet zoveel verstand van.