Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kan de rotor van de motor gemagnetiseerd worden .
Hey,
Ik heb een poosje geleden een bericht geplaatst met het probleem dat mijn Stampede soms niet voor of achteruit wil. Sturen werkt wel. Het calibreren is niet de oplossing, want dat heb ik al tientallen keren gedaan.
Op het moment dat ik begin te rijden is er eerst niks aan de hand. Na een 5 minuten gereden te hebben breng ik de auto geheel tot stilstand. Als ik dan weer wil optrekken, dan komt er een soort krakend geluidje uit de motor. Weer zeker dat het de motor is, want wanneer ik mijn vinger erop hou voel je hem bewegen.
Na een paar keer gasgeven 5 a 10 keer kan ie zo ineens weer vooruit spuiten en rijden totdat ik hem zelf weer tot stilstand breng. Het probleem dient zich dan weer aan.
Iemand enig idee. Ik rij met een Lipo 11,1 V 2100mah 3s batterij
snelle slijtage van de aandrijfgewrichten niet meegerekend, deze zijn te zwak voor deze wagen.
Ik vind bovendien dat die snel omkantelt in de bochten.
Al bij al zou ik die wagen niet meer kopen, lijkt me meer een overpowerde speelgoedauto.
Heb een motorkoeling gevonden. De Mamba Monster Blower can castle creations.
Iemand ervaring met dit merk? Ze hebben ook een koeling voor ESC blokjes, maar is volgens mij alleen voor ESC's die zij zelf maken. De motorkoeling is voor 36mm motoren.
Past dus volgens mij wel op de Velineon 3500 in de Stampede.