Traxxas X-maxx Topic!

Ze zijn nog niet verkrijgbaar, maar in Amerika kan je ze krijgen?
Het zal wel aan mij liggen, maar dat snap ik niet?
De grote fantast/ fabeltjes verteller in dit verhaal is benster.
Iedereen die er 1 heeft is een tester voor traxxas, op wat voor manier ook.
Ze hebben een groot forum, zijn bekend blogger,werken voor een RC Blad, werken bij een dealership, distributeur e.d. DAAROM en ALLEEN DAAROM hebben er mensen een X-maxx

Het is een grappig filmpje maar nog steeds ben ik niet overtuigd dat dit een knaller is.

Laatst bewerkt:
Dat lijkt mij inderdaad ook Caretaker, dat is hun manier van Marketing.
Al hadden ze het beter niet kunnen doen, op RCTech hebben 4 mensen hun order al gecancelled na het zien van diverse filmpjes.

De grote fantast/ fabeltjes verteller in dit verhaal is benster.
Iedereen die er 1 heeft is een tester voor traxxas, op wat voor manier ook.
Ze hebben een groot forum, zijn bekend blogger,werken voor een RC Blad, werken bij een dealership, distributeur e.d. DAAROM en ALLEEN DAAROM hebben er mensen een X-maxx

Het is

Laatst bewerkt:
Benster, als je op een vriendelijke manier hulp wilt blijven krijgen van de wat meer ervaren forummers zou ik toch eens wat vriendelijker terug gaan doen als ik jou was. Dat je eigenwijs bent weten we, maar je bent niet de enige die eigenwijs is. Andere eigenwijze personen op dit forum (veel modelbouwers [emoji14]) reageren ook gewoon vriendelijk.

Terug ontopic :)

Ik kan me niet voorstellen dat zo'n groot merk als Traxxas zich niet aan hun "eigen regeltjes" gaat houden. Vraag eens aan die vriend uit de VS waar hij zijn Xmaxx al heeft gekregen, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar :)

Onder mijn kerstboom komt hij helaas in ieder geval niet, eerst eens voor een nieuwe ESC kijken voor mijn Trophy :)

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy S6

Eigenlijk best wel grappig dat ze voor die auto dan nog 1000 euro willen vragen.... Kun je beter voor een savage xl, baja of 5ive gaan...

of niet :hammer:ik hoop 'm voor de Kerst te hebben en dan zal ik jullie op de hoogte houden... overigens dat de draagarmen verder kunnen uitveren dan de lengte van de schokbreker is wel een klein designfoutje als je het mij vraagt.. :rolleyes:

Back