B
bzb
Guest
" I had the controller on default setting so the XO-1 was turning too wide. " staat er bij, dus het zou kunnen dat het wel stuurt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh, ik vind het ook een schoonheid om te zien hoor!. Echt een super muscle car in het klein. Alleen kan je je terecht afvragen of het uberhaupt verantwoord is om dit zo maar aan iedere onbenul met poen op zak mee te geven. Om vervolgens met +100 km/uur als een ongeleide projectiel de openbare weg op te gaan (ik zie iemand nog niet zomaar de 160 halen met dit "ding"). Mannetjes die het idee hebben eventjes Michael Schumacher naar de kroon te kunnen steken zal maar zeggen.
Vol bravour, en het onschendbare gevoel van een 17 jarige jongen.
Als je een beetje in deze lijn doordenkt, kom je voorzichtig tot de conclusie dat dit een gevaar is voor de hobby in het algemeen. Er hoeft er maar één het hoofd van een kleutertje te raken, en moet je dan eens kijken wat er met het toch al niet zo goede imago van onze mooie hobbie gebeurt. Dan is er even niemand meer die zomaar een stukkie door de straat kan rijden. Zo, ik ben benieuwd naar de reacties hierop.
Veel onduidelijkheden omtrent beschikbaarheid van de XO-1. Rc connect zegt dat ze hopen dat de auto begin maart in de winkels verkrijgbaar is. Toemen, gebruikmakend van andere importeur, geeft aan alle kleuren vanaf 25 feb uit te leveren. Heeft iemand van jullie nog info hieromtrent?
Heeft iemand gisteren de xo-1 bij Toemen aangeschaft?
Mijn foto's van de de XO-1 op de ToyFair:
Op de stand van Traxxas ging de meeste aandacht uit naar de XO-1 | RC-Junkies Nieuws
indrukwekkende auto! Simpele, doordachte techniek en die brede onderbody zal helpen om een boel schade te voorkomen.... Slimme auto!