Zo, ondertussen ben ik ook weer begonnen aan de 450, nu ga ik rustiger vliegen met het ding, ik heb nog geen 10 lipo's kunnen vliegen ermee geloof ik
Vandaag heb ik mijn bestelling binnen gekregen van Fast Lad, bijzonder snel. Nieuwe tailslider zat erin, tailhub, msh lagers die originele align lagers gaan vervangen in de hub, want die zijn ZO slecht, vielen compleet uit elkaar en nog wat spul. Morgen komt als het goed is mijn laatste pakket van hobbymaniac aan, dan kunnen we vliegen, net als het gaat regenen en waaien, je zal het zien.
Stel prutsers zijn ze wel bij align, brengen ze eindelijk een goede tailunit uit voor de 450 die wat pitch geeft als de slider loodrecht staat, stoppen ze er onderdelen bij die de werking alles behalve vlot laten werken. Normaal verbind je de hub met 2 plastieke stukjes waar 2 gouden ringen in gaan zodat alles mooi blijft lopen, daar zijn ze vanaf gegaan precies, nu draai je aan 1 kant op de ring, zoals het hoort, en op de andere kant gewoon op plastiek. Hoe kan je nu zoiets vastdraaien en het vlot laten lopen
Msh lagers lopen echt veel mooier, zoals boter, terwijl de align lagers gewoon vies draaien als dat kan