Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Ronald voor de mooie woorden.Veel klein detailwerk, wordt erg mooi! Ben benieuwd naar het eindresultaat
ongelofelijk maar de bestelde snelheidsregelaars ter vervanging van het ter ziele gegaan exemplaar zijn net binnen gekomen.nog een heel gedoe om alles werkend te krijgen maar dat gaat je wel lukken schat ik zo
Dank je Klaas, Nu het werken aan het model lekker vooruit gaat met afschilderen en plaatsen, moet ik even wat tijd tussen door vinden om de nodige stekkers te solderen.Benieuwd hoe die regelaars je "turbines" gaan laten draaien Herman. Succes ermee!
Dank je Marc, ik heb dan ook hoogstaande voorbeelden op dit forum.zien er netjes uit , je blijft goed bezig met hoogstaand werk af te leveren elke keer weer.
Dank je Klaas, Dat afplakken viel nog mee. Alle fasen zijn getoond. Alle details zijn met de hand met een fijn penseeltje aangebracht. Ik vind ze ook best geslaagd.Mooie sloepen en barkassen Herman! Eerst leken het wel kameleons. Op elk volgend plaatje een andere kleur. Heb je veel afplakwerk aan gehad zeker, vooral op dat formaat.
Precies, Klaas, daarom leg ik de sloepjes ook vast met een "brace"Dit wordt toch een vaarschip? Belooft iets voor het tweede exemplaar! Maar dan heb je het al jn de vingers moet je maar rekenen.
Ik plaatste gisteren eens alle afgewerkte onderdelen los op de romp en wees de Admiraal op de sierlijke lijnen, en zij prees het schip en mij voor de gekozen kleurstelling die, hoewel divers, toch harmonie uitstraalt.Mooie kleuren ook