tt01 reageert niet?

Ik ken de winkel niet maar ik hoop voor je dat ze willen helpen.
Af en toe gaat het zo:

Tuurlijk kan ik helpen.
Oh,hij komt niet van hier?
Hmm,weinig aan te doen,hier heb ik een mooie nieuwe regelaar voor je,kost zoveel...

Maar zoals gezegd,ik ken de winkel niet en voor hetzelfde geld willen ze wel eens kijken.
 
Ik ken de winkel niet maar ik hoop voor je dat ze willen helpen.
Af en toe gaat het zo:

Tuurlijk kan ik helpen.
Oh,hij komt niet van hier?
Hmm,weinig aan te doen,hier heb ik een mooie nieuwe regelaar voor je,kost zoveel...

Maar zoals gezegd,ik ken de winkel niet en voor hetzelfde geld willen ze wel eens kijken.

of, we kunnen er wel even naar kijken afstellen kost € ???? vaak 15 of 20 euro.
 
Ah, maar mijn ervaring is dat de mensen van The Border ook zeker niet te beroerd zijn om je goed te helpen!
 
Hoi,
Ben dus bij rc paradise geweest,ben daar heel goed geholpen,hebben ook mijn accu even door gemeten,was goed gaf 8 volt.
En de wagen ook even snel nagekeken,is niet nieuw maar dat wist ik al,kregen heel snel de regelaar weer wakker.
En dit allemaal zonder te proberen mij nieuwe spullen aan te smeren!!!
Zoals het er nu uitziet,ga ik morgen mijn huidige bagger stekkers vervangen door deans,was ik al van plan,mijn nieuwe ontvanger plaatsen,van mijn nieuwe stuurwielzender die ik zowieso wilde en dan moet alles weer naar behoren werken.
Ja idd het is een mooie indoor baan,het rijden wordt verdeeld onder meerdere groepen,beginners,1 op 10,1 op 12 en formule 1en boven hebben ze ook nog een mini z baan.Het is ook een web winkel waar je ook gewoon kan binnen lopen.
Mijn indruk was i i g heel positief,goed en onbaatzuchtig geholpen gewoon allemaal rc hobby freaks hahahahha.
Voor mij i i g de reden dat ik snel ga sparen voor auto nr 2,een 1 op 10 toerwagen,zodat ik ook mee kan rijden op de baan.
Nu ik het terug lees lijkt het wel een commercial hahahhaha,maar is gewoon mijn persoonlijke en eerlijke mening.
Wat mijn wagen betreft,ik hou jullie op de hoogte.
 
Ik had niet anders verwacht ;-)

Het is zeker een leuke baan en bij drukte rijden ze inderdaad met de klok. Ik moet er binnenkort ook maar weer eens heen, lekker met de F1 sturen.
 
Wat ik zelf ook heel prettig vind is je betaalt geen contributie of lidmaatschap,je betaalt een tientje en rijd zolang als je wil en wanneer je maar wil.
 
Laatst bewerkt:
PPPfffff,voor iemand met heeeel weinig soldeer ervaring,was het toch wel een behoorlijk klusje.
Maar nu zitten de deans op de accu's en regelaar
Nieuwe ontvanger er in en de zender een beetje instellen,en het werkt weer.
Een apart dingetje mankeert er nog aan,als ik stop met rijden,en ik zet eerst de zender uit,gaat de wagen op vol gas voor uit,koppel ik eerst de accu los is er niets aan de hand,ook niet als ik de boel weer aan zet,maar dat laat ik zo ben al blij dat het werkt.
 
...als ik stop met rijden,en ik zet eerst de zender uit,gaat de wagen op vol gas voor uit,koppel ik eerst de accu los is er niets aan de hand,ook niet als ik de boel weer aan zet,maar dat laat ik zo ben al blij dat het werkt.


Daarom moet je ook nooit eerst de zender uitzetten. Zelfs al heb je een failsave geprogrammeerd, dat de auto geen gas geeft als het ontvangersignaal wegvalt. Altijd bij aanzetten eerst zender aan en dan auto, en bij stoppen met rijden eerst auto uit, dan pas zender!
 
oke dat is duidelijk.
Alleen kom ik dan weer met de volgende vraag,bij mij is uitzetten dus de accu los koppelen.
Doet iedereen het zo?,ik heb namelijk geen on off schakelaar,zoals ik heeeeel vroeger wel had!
 
Komen er geen 2 draadjes uit je ESC (=regelaar) die nu direct met elkaar zijn doorverbonden? Zo ja, dan daar een schakelaar tussen zetten, en je hebt weer een normale aan/uit schakelaar. Denk niet van "ik kan er toch ook eentje tussen accu en ESC zetten?" Dat geeft veel verlies vanwege de hoge weerstand, en/of rookeffecten, omdat de schakelaar niet bestand is tegen de stroom die gaat lopen.
 
Ook al zit er aan de ESC een schakelaar om de 5 volt naar de ontvanger en servo te onderbreken, dan toch de accu loskoppelen! Er blijft altijd een kleine stroom lopen en op een zeker moment is de accu helemaal ontladen.
 
Bij onroad zal het minder zijn, maar bij offroad auto's, zeker de 1:8 auto's, halen we de schakelaar vaak weg, omdat deze vaak snel stuk gaat.
Misschien is dat bij u ook gebeurd, of dat er standaard al geen schakelaar op zit?
Staat het niet in de handleiding?
 
Back
Top