Tulix / DG1000; schuimpje met KTW

Jan, het was niet de bedoeling je in verlegenheid te brengen hoor. De dg1000 lijkt het prima te doen. Je moet alleen zelf even beslissen of je 300 km wilt rijden ;).

HTML:

Sorry, zo bedoel ik het niet. :oops:

Het Nederlands is inderdaad niet best, maar hij is niet nieuw. :(

Als een verkoper van bv. HD-recorders met een doos aan komt zetten die is opengesneden, hoef ik hem niet meer . . . :nooo:

Oudenbosch is plm. 300 km. rijden, vanaf Groningen, dus dat maar even niet . . . ;)

Iemand anders misschien? :p

jan.

Schuimpje

Kom op Jan,

wat wordt het? Ik kan de spannng niet langer verdragen ......

`To DG1000 schuim or to EON 600 hout´?

Ik heb 'm gebeld, maar hij wist niet of 'ie de originele doos nog had . . .

Opsturen wordt lastig.

Er 600 km voor rijden . . . : :nooo:

jan.

schuimpje

Jan,

wat heeft die originele doos er nu mee te maken? Je gaat daarmee toch niet vliegen?

600 km rijden....... , neem je vrouw mee, bespreek de stand van zaken mbt je huwelijk, haal het ding af, bezoek die leuke stad en/of museum, snor een hobbywinkel op en ga ´s avonds luxe met haar uit eten. Iedereen een leuke dag en blij.

Jan,

wat heeft die originele doos er nu mee te maken? Je gaat daarmee toch niet vliegen?

600 km rijden....... , neem je vrouw mee, bespreek de stand van zaken mbt je huwelijk, haal het ding af, bezoek die leuke stad en/of museum, snor een hobbywinkel op en ga ´s avonds luxe met haar uit eten. Iedereen een leuke dag en blij.

Tja, als je het zo bekijkt, ik heb nog en mooi vliegtuig in Marseille te koop zien staan... Of een nieuwe Macbook Pro in de NY Apple Store... :rolleyes: ;)

Oh ja: je moet ook de bijgeleverde zender gebruiken omdat daarin de inklapbeweging van de motor is geprogrammeerd.

Dat lijkt me een hele relevante opmerking (programmeren van zenders is niet mijn forte . . . :oops:)

Als je dan optelt dat ik hier dus drie van die kisten heb staan en dus ook 3 x 130 Euri's heb neergeteld had ik ook een echte kist kunnen kopen.....

Waar zijn ze voor € 130 te koop? :p

jan.

Ik heb gisteren de doos opengemaakt, gekeken, en wat blijkt de zender heeft @#%$*! de (voor mij) verkeerde stick mode! :mad:

Wat nu? :confused:

Is daar iets aan te veranderen, of verkopen of terugsturen naar Schweighofer? :(

jan.

Nou . . . :?

Heb je er zelf een? :confused:

Ik vraag me af of het zo eenvoudig is. :nooo:

De zender is absoluut niet geconstrueerd als bv. de oude Futaba's.

Daar kon je makkelijk overal bij. :p

Hier zou je de achterkant echt moeten losschroeven, wat volgens mij helemaal niet de bedoeling is. :(

Iemand ervaring mee?

jan.

Net Schweighofer zelf maar even gebeld; een medewerker gaat zelf een doos openmaken en kijken hoe of wat . . . :(

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze randon zenders in die dozen doen.

Dan weer eentje stcikmode zus, dan weer eentje stickmode zo, alles door elkaar. :nooo:

Zit bij iederen die zo'n ding (met Chinese zender!) heeft (en dit draadje volgt), het gas links?

Wordt vervolgd.

jan.

Nou . . . :?

Heb je er zelf een? :confused:

Ik vraag me af of het zo eenvoudig is. :nooo:

De zender is absoluut niet geconstrueerd als bv. de oude Futaba's.

Daar kon je makkelijk overal bij. :p

Hier zou je de achterkant echt moeten losschroeven, wat volgens mij helemaal niet de bedoeling is. :(

Iemand ervaring mee?

jan.

Ik heb geen Tulix maar heb wel al mijn zender naar mode 1 veranderd, hier op het forum staat ergens uitleg, ik zal het eens zoeken voor je.

Aha! :p

Ja, zo zou het ongeveer moeten . . .

Ik wacht toch eerst nog even de reply van Schweighofer af.

Toch bedankt! :)

jan.

Sehr geehrter Herr Brilmann ,

laut Angabe meines Kollegen ist bei der Fernsteuerung ein Umbau auf Mode 2 (Gas links) möglich.

Gerne können Sie uns Ihre Telefonnummer mitteilen, damit Sie unser Techniker bzgl des Umbauvorganges untrestützt.

Nou, dat wordt nog wat. Geen idee hoe ze dat voor ziet . . . :?

(Overigens vergist ze zich; het is nu Mode 2, ik wil graag Mode 1! (gas rechts)

jan.

Nog iets anders, in de handleiding staat dat je GEEN oplaadbare Nimh batterijen mag gebruiken.

Is dat echt zo, en zo ja, waarom is dat zo? :confused:

jan.

Tsja . . .

Techniker aan de lijn gehad: zou niet moeilijk moeten zijn. :p

1. Kabels die van de knuppels komen omwisselen;
2. Veer verwisselen.

Da's alles. :D

Ik blijf maar denken dat je dan ook op je ontvanger wat moet verwisselen . . . :hammer:

Volgens hem niet. :nooo:

We gaan het vanavond eens rustig bekijken. :yes:

jan.

Back