Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb de mijne van shamrock maastricht
was in december enkelt weet neit of ze hem nog hebben op hun site geloof ik wel
het mechanisme bromde bij mij ook maar dit is een questie van je max travel in je zender regelen of op het winch achtige servo hevel het touwtje aanpassen
grtz lip
Nee, ik doe voornamelijk dat laatste; naar geruime hoogte klimmen en dan zweven. M.a.w. meer zweeftijd dan motorlooptijd.Vlieg je veel op de motor? Van vliegen op half gas kan de regelaar soms nog heter worden dan vol gas vliegen. Probeer het vliegtuig eens als echte zwever te gebruiken, dus zo efficient mogelijk omhoog (vol gas) op de motor, dan tijdje zweven, dan weer op de motor omhoog etc. Kijk eens of de accu dan meer capaciteit kan leveren.
Vandaag ook mijn DG 1000 ingevlogen.
Op zich alles prima op 1 ding na. de propellor staat steeds verkeerd als deze in de romp zou moeten verdwijnen.
Iemand een idee om dit op te lossen?
gtn
Jeroen
zou het mogelijk zijn om een landingsgestel onder de DG te monteren, en een zelfstart te maken ?
(intrekbaar zou helemaal mooi zijn...)
@jvanakker : waar gaat de reis heen ? stendal/Porta westfallica perhaps ? en wat voor een kist ? (zelf zweefvlieger, ben nogal nieuwsgierig)
hier gaat je een hoop plezier van hebben ik heb het iniedergeval wel![]()