Van HB King2 naar 450-size (HK?), wat is jullie advies?

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Rob, 12 aug 2011.

  1. Rob

    Rob Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 mei 2002
    Berichten:
    1.948
    Locatie:
    Zutphen
    Over douabeperikelen staat toch al veel geschreven dus liever niet ook nog in dit topic op dat onderwerp inzoomen, nog even zoeken denk ik. Ik meen eens gelezen te hebben dat een aantal weken niet vreemd is...
     
  2. Tijn G.

    Tijn G.

    Lid geworden:
    21 aug 2010
    Berichten:
    1.314
    Locatie:
    Kennemerduinen
    Mijn ervaring is, dat je de paypall bon mee moet sturen, en 100% moet aangeven bij de douane. Doe je dit niet (spreek uit ervaring) dan kan het wel FF duren.

    Geef jij het verkeerd aan, dan gaan ze het uitzoeken, en dan kan het wel 3 weken duren.

    Pakketjes met een model worden altijd gecontroleerd, en het lijkt of ze de waarde al weten.

    Electronica komt er meestal zonder problemen doorheen.
     
  3. minibike12

    minibike12

    Lid geworden:
    7 mei 2009
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Nijmegen
    Ik heb een groot pakket besteld, van de kit met alle elektronica.
    Dus de hele doos zal wel aangehouden zijn.
    Bij de bestelling van hobbyking heb ik er 100% op laten zetten.

    Ook heb ik de bestellijst van HobbyKing (waar ook het ordernummer, alle onderdelen en totaal bedrag in $ op staat), het bewijs van betaling van paypal (waar hetzelfde ordernummer, dezelfde prijs in $, en de prijs in € op staat), en bewijs van verzending (waar het zelfde ordernummer, en zelfde HK Track en Trace code op staat als PostNL had) meegestuurd.

    Dus ik heb alles naar waarheid ingevult en meegestuurd, en ook nog vrij uitgebreid. Ik zou denken dat dat duidelijk genoeg is :rolleyes:

    Maarja, hoop dat het snel vrijgegeven word...
     

Deel Deze Pagina