Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jan Vos zei:Waarom moest ik verzendkosten betalen op 12 stuks 2500 Ma AA batterijen.
Dus niets gratis verzenden maar betalen.
Garfield zei:Ik zie op de site geen 6v accupacks meer met FG stekker, zijn die er niet meer?
Wim-Leen zei:Hmm.....nu al twee keer een defecte penite van deze firma.
De lader is goed, ik heb de cel dooremeten en bij de eerste was hij 0,0 volt; ik mailde en kreeg een nieuwe. Ik bestelde toen wel drie nieuwe sets en hij wachtte wel tot ik de sets betaald had ( ik had aangegeven dat het even kon duren) tot hij de vervangbatterij meestuurde. Afijn; geen probleem; zou ik ook gedaan hhebben denk ik.
Nu de tweede; ik mail hem eb vraag of hij ze allebei opgestuurd wil hebben; ik heb de oude nog en misschien kan hij er research mee doen.
Nu krijg ik de reactie: mm...stuur maar op, zal ik ze wel eens even testen we hebben er nooit problemen mee.
Ben ermee klaar ook; ik koop voortaan een echt merk en geen goedkope troep!!
De lader is goed, ik heb de cel dooremeten en bij de eerste was hij 0,0 volt; ik mailde en kreeg een nieuwe. Ik bestelde toen wel drie nieuwe sets en hij wachtte wel tot ik de sets betaald had ( ik had aangegeven dat het even kon duren) tot hij de vervangbatterij meestuurde. Afijn; geen probleem; zou ik ook gedaan hhebben denk ik.
Nu de tweede; ik mail hem eb vraag of hij ze allebei opgestuurd wil hebben; ik heb de oude nog en misschien kan hij er research mee doen.
Nu krijg ik de reactie: mm...stuur maar op, zal ik ze wel eens even testen we hebben er nooit problemen mee.
Beetje kortaf en als hij inderdaad wil dat ik ze opstuur, kan hij beter zijn adres erbij zetten.....nu lijkt het alleen of hij van me af wilt.
Ik heb in totaal wel 6 setjes gekocht EN diverse andere klanten aangebracht bij hem.
DIE zal ik nu afraden om er nog te kopen; zoals "Gerard_nl" al zei in het begin: "goedkoop is duurkoop".
Op navraag daarover krijg ik als mail de zin: "onze adres gegevens staan op de site".
Goed, de toon staat me niet aan; er mag eens wat stuk gaan maar als dat nog eens gebeurt ben je een zeikerd lijkt wel.
Ik flikker al die dingen weg; ik heb geen zin om mijn serpent er ineens vandoor te zien gaan omdat er WEER een batterij uit het leven gestort is!
Ben ermee klaar ook; ik koop voortaan een echt merk en geen goedkope troep!!
Hallo Jan-Willem; bedankt voor de goede afhandeling.
Het volgende probleem dient zich alweer aan; de volgende batterij is defect. Deze heeft wel spanning in tegenstelling tot de vorige maar dondert helemaal in elkaar als ik hem belast......gewoon met een afstandsbediening. Dan zie ik de som van de twee batterijen instorten met een noodgang naar de 0,6 volt. Dat is niet goed lijkt mij.
De lader is in orde, die heb ik doorgemeten.
Ik weet dat je dit soort problemen erg netjes oplost, maar het stikt hier in huis van de batterijen van jou en ik hoop toch niet dat dit een maandelijkse kwestie gaat worden......
Afijn, zal ik ze naar je opsturen? Ik heb de vorige ook nog.
Groetjes; WIm Leen.