Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo, het stof er een beetje af geblazen
Ik moet de bladafstelling nog gaan doen, maar kom het volgende tegen:
Ik heb 2 sets bladen, en 3 koppen, de bladen zijn bijna 1 mm dikker dan de opening van de blad grips.
Nu kan ik ze er in proppen, en aandraaien met de schroeven, maar dat voelt niet lekker.
Is dat normaal? en kan ik de benodigde ruimte er gewoon af schuren?
Het is ook bij de Kobold set, die gewoon nieuw geleverd is.
Groeten
Arie
Bladwortels die te dik zijn kun je gerust afschuren, zolang je de twee vlakken maar planparallel houdt.
Bladegrips zou ik niet aanpassen....
als je de heli op zijn zijkant houd, en de bladen zakken onder hun gewicht nog naar beneden (losse boutjes zonder moer), dan zou ik er verder niks aan doen
Je had ook gewoon een LiPo in je startkist leggen.... 2600 mAh is genoeg voor een gemiddeld middagje starten, gloeien en brandstof verpompen....
Ik had nog een 3S, eens kijken wat dat doet, die startmotor kan wel wat hebben geloof ik jaZo heb ik me startmotor ook uitgevoerd met een 5S lipo,werkt perfect en krijg met gemak alle motoren rond zo....
ff klein tippie:
Een heli vastzetten in de werkbank, dat is tot daar aan toe..
maar een heli kan er absoluut niet tegen om dan de motor te starten, en vermogen van de motor te gaan vragen..
5S op zo`n startmotor is wel wat over de top.
De startmotor kan het wel hebben, maar de drijfstang van je helimotor zal het minder plezant vinden bij kou of een hydro-lock.