Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
https://www.rc-point.nl/index.php/c...vaar-rijregelaar-15a-envelop/a-11629-10000298Ronk, Mijn vraag was welke regelaars heb je gebruikt en daarop nog geen antwoord gezien. De CTI regelaars kunnen inderdaad 15A aan en ik heb er ooit eentje opgeblazen door hem verkeerdom aan te sluiten. Maar we tasten nog steeds in het duister waarom twee van jouw regelaars in rook opgingen. Dus graag merk en type van jouw opgeblzen regelaars. Klinkt een beetje onvriendelijk, maar de opzet is om jou te helpen door te begrijpen wat er mis ging. Gr. Klaas.
Dan vermoed ik dat dat het is geweest, had de draden nog niet gesoldeerd tijdens het varenDat is een optie.DAN gaat er een kortsluitstroom lopen.
Of dat de oorzaak was, hangt af van welk alternatief je gebruikt hebt. Als je de draadjes gewoon los in elkaar getwijnd had, dan ja...had de draden nog niet gesoldeerd tijdens het varen
Heb nieuwe regelaars besteld,
Dezelfde maar weer!Uit nieuwsgierigheid, welke heb je besteld?
Ga ik doen, gewoon een glaszekeringetje of hoe werkt datEn vergeet de zekeringen tussen motoren en regelaars niet! Succes ermee! Gr. Klaas.
Dezelfde maar weer!
Waarom heb je dan de onderstaande vraag geplaatst
QUOTE="Ronk, post: 4349853, member: 67735"]Wat adviseren jullie voor regelaars nu? Moeten er 3 zijn en ik ben niet rijk...
Vind het jammer om de goede regelaar weg te gooie n