Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Op de sim vlieg ik perfect piroflips aan een hoog tempo, maak funnels op men gemak, tic tocs doe ik met men ogen dicht, en nog wel wat andere moeilijke figuren.. Met men mcpx doe ik ook zonder moeite piroflips en funnels en alles wat mogelijk is met de mcpx, en als dan de stress erbij komt om mn KDS niet te crashen gaat alles VEEL moeilijker :rolleyes:
Nu zit ik te denken of ik dat probleem ook heb met de mcpx (voorwaarste flip).... Kan misschien wel zijn, maar goed ik ga de volgende keer er eens op letten of ik misschien perongeluk aileron bijgeef... ;)

Trouwens, dat filmpje dat ik had beloofd.. Komt er binnen een uurtje denk ik ;)

Maak je geen zorgen: IEDEREEN heeft last van de stress van "het echie" of "de duurdere heli"....

Ik vlieg op de sim ook véél meer figuren dan in het echt. Stom genoeg lukt het mij niet om die knop tussen de oren om te zetten en al die dingen ook in het echt te gaan vliegen. Dus voor mij helpt zo'n Sim geen fl*kker, en dus ben ik daar maar mee gestopt.

Groet, Bert

Sim ligt hier al maanden achter in de kast. Vind er niks aan en als ik wil vliegen ga ik naar buiten en dan stapje voor stapje verder :)

Ik sim wel af en toe maar in het echt is het anders. Sowieso kan ik met de Genius CP ook zoveel meer dan met de 450. Zit tussen de oren denk ik. De Walkera kan ik met hoge snelheid door bochten gooien. Dat lukt met de 450 echt niet terwijl het in principe zelfde zou moeten zijn..

Hier is ie dan:

Best even op volledig scherm zetten, want anders is het nogal klein :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mja.. Ik heb geprobeert om een funnel te vliegen maar daarvoor moet ik eerst nog wat meer vertrouwen krijgen in de heli ;) En dat was nog maar de eerste vlucht, de 2de en 3de ging veel soepelder..

Ik vlieg op een heel groot gebied met veel weilanden en heb een paar keer aan een hoog tempo de weg gevolgt 200m lang ofzo :cool: Is wel eens tof om aan een hoog tempo te vliegen zonder telkens bochten te moeten nemen :)

Ik weet niet hoe het werkt. Ik kan met de Genius echt buiten dingen waar ik zelf een beetje van sta te kijken. Soort Sjef Stuntpiloot. Dat gaat met de 450 niet. Tijd zal het leren denk ik..

Tzit allemaal tussen de oren denk ik.. Voor mn crash 5maand geleden deed ik piroflips met mn kds op 3m hoogte, ik denk dat als ik terug veel begin te vliegen met de kds dat ik dan ook wel moeilijke figuren zal beginnen vliegen..

Denk het ook. Ik doe nog geen 3D dingen maar de Genius kan ik gewoon sportief rondvliegen. De 450 is allemaal nog voorzichtig en steeds terug naar hover. Moet tussen de oren zijn. Maakt verder ook niet uit. Komt allemaal wel..

Als je maar plezier beleefd :) morgen maar eens wat lipo'tjes in de sporthal vliegen met de kds.. Hmm, moet mn mcpx ook nog eens solderen.. Maar moet eerst ff langs de winkel daarvoor.. De mcpx is toch wel een heel eeg leuk apparaat voor in de sporthal :D

Ik heb lol. Bouwen is wel m'n grootste lol tot groot verdriet van m'n ega. Maar ik vlieg ook wel graag. Alleen moeten we nu toch echt even wachten vrees ik. Heb geen idee hoe de voorspellingen voor morgen zijn. Wil best de 450 nog wel even vliegen morgen op m'n nieuwe plek..

Over een x aantal uren maar eens even wat sneeuw op laten stuiven met de MD500E en de zendertent uittesten. :) Daarna weer opwarmen en verder met de ingewanden van de U-boot!

Hier zojuist nog -11 maar geen wind en volop zon; lekker weer om te vliegen :p in de zomer is het prettiger maar dan heb je weer die muggen enzo, dan is dit voor de afwisseling toch ook prima ;)
430894_10150754254674196_838349195_12039338_1909119989_n.jpg

Back