Chow
Forum veteraan
Dat is patchantenne met een antennetracker er aan, vergroot je bereik aanzienlijk!
Dat zeg ik. Ronduit vulgaire RC pr0n!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is patchantenne met een antennetracker er aan, vergroot je bereik aanzienlijk!
ntopic:
Hij is wel goed gebalanceerd, bijna geen trillingen,..
Het zijn in ieder geval prachtige opnames, en moet je hem bij deel 2 is door die kraan giek zien gaan,Super gedaan.
Enne ik ben niet op de hoogte omtrent de regels van FPV,zal omdat het leuk en betaalbaar aan het worden is,ook wel worden verboden.
Arno.
Het zijn in ieder geval prachtige opnames, en moet je hem bij deel 2 is door die kraan giek zien gaan,Super gedaan.
Enne ik ben niet op de hoogte omtrent de regels van FPV,zal omdat het leuk en betaalbaar aan het worden is,ook wel worden verboden.
Arno.
Vroeger was er geen maximum snelheid op de snelwegen, tot er een paar waren die zich idioot ging gedragen. De rest is geschiedenis.![]()
Yep, die zijn echt goed. Maar die hebben ook hele dure spullen..
Ik wilde geen fpv en vliegtuigen doen omdat ik met m'n kop vol in de heli's zat. Nu dat wat makkelijker is geworden kijk ik inderdaad ook naar fpv maar ook naar vliegtuigen. Ik sluit niks uit. Ik kijk gewoon wat er allemaal kan. Maar er zal best een 5.8 set komen. Daar twijfel ik niet zo over. Je groeit erin denk ik.