Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je woont in Deventer. Daar zal je vaker windstille dagen heben dan hier. Waar ik woon komt windstil zelden voor. Zeker niet waar ik de ruimte heb om te vliegen. Da's allemaal polder..
Mooi weer om te vliegen vandaag. Net zo zonnig als gisteren maar minder wind. Ik heb nog een half uurtje nabij de zeedijk zitten gezeten met de fatshark op en de f450 in de lucht. Ik zou nog wel meer willen vliegen maar moet weer aan het werk.. nouja, beter zo dan dat je een baan hebt waarin je in de pauze niet ff kan gaan vliegen of zoals Bert weken op een schip zit.
Het is meer dat het gisteren 10 graden was, redelijk waaide met als gevolg dat ik steenkoude handen kreeg qua vliegen heb ik er niet gauw problemen mee zo lang het model er maar goed tegenin kan vliegen.
Mooi dat dat goed ging Chow. Dus nu vaker vliegen daarmee? of toch een voorkeur voor de kleinere?