Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Jep.. En er komen vast nog wel genoeg dagen met weinig wind zoals vandaag. En dan nog.. Ook met een beetje wind moet je kunnen heli vliegen he

Ja alleen merk je dat je met de 120 gelijk 2 meter hoogteverschil hebt bij elke vlaag. Dat kan ik ook wel opvangen maar daar is de lol snel vanaf.

Ik ken de 130X niet. Alleen de 120. Headspeed van de 130X ligt stuk hoger dan de 120. Misschien dat dit verschil maakt.

Je woont in Deventer. Daar zal je vaker windstille dagen heben dan hier. Waar ik woon komt windstil zelden voor. Zeker niet waar ik de ruimte heb om te vliegen. Da's allemaal polder..

Veldje tussen wat bomen heb ik hier niet. Althans nog niet gevonden.. Of het is al snel te klein. Maar nu is het mooi weer. Ik ga zo eventjes nog.

Mooi weer om te vliegen vandaag. Net zo zonnig als gisteren maar minder wind. Ik heb nog een half uurtje nabij de zeedijk zitten gezeten met de fatshark op en de f450 in de lucht. Ik zou nog wel meer willen vliegen maar moet weer aan het werk.. nouja, beter zo dan dat je een baan hebt waarin je in de pauze niet ff kan gaan vliegen of zoals Bert weken op een schip zit.

dat gezeur altijd over wind :mrgreen:

wind maakt vliegen juist leuk, een extra uitdaging!
zeker als je hem doorhebt, kun je de wind gebruiken bij wat je aan het doen bent..

Bij vliegtuigen zit dat een tikkie anders, dan heb ik wat meer last met landen..

Ik ben vandaag ook gevlogen met wat kleinere Helis:

die T Rex 250 (paddel-versie) was aan de beurt,
wel best moeilijk bij wind,
als je verwendt bent met een 700er fbl,
maar was leuk, beter dan Sim' men

Groet
Uwe

Maiden 500 vandaag. Tevens eerste keer met een 500 gevlogen.. Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ding hangt als een GPS aangestuurde quad in de lucht. Staart strak. Top geluid. Echt heel tevreden gevoel nu..

Eindelijk weer de Mini Protos gevlogen na lange tijd. Nu valt pas op hoe fluisterstil deze is..

12950480624_1c31597fdf_c.jpg

Het is meer dat het gisteren 10 graden was, redelijk waaide met als gevolg dat ik steenkoude handen kreeg ;) qua vliegen heb ik er niet gauw problemen mee zo lang het model er maar goed tegenin kan vliegen.

Mooi dat dat goed ging Chow. Dus nu vaker vliegen daarmee? of toch een voorkeur voor de kleinere?

nouw leuk @Chow:

je wil nooit meer een 450er of kleiner buiten vliegen,
echt top zo'n maat,
over een week als ik weer terug ben,
ga ik mijn 500er ook weer opbouwen..

Groet
Uwe

mooi chow, ja het was prachtig vliegweer vandaag.

daar sta ik graag een uurtje eerder voor op zoals vandaag om nog voor 't werk even te kunnen vliegen :)

Back