Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Da's de richtingaanwijzer..

Dan zou hij pech moeten hebben, want ze knipperen allebei,... ;)

De wind was wat gaan liggen, en ik heb dus nog een lipo'tje leeg gevlogen. Valt niet mee zo in het schemer,.. :eek: Nu ik dat filmpje zie van Stef, denk ik erover om ook wat verlichting op de heli te monteren,.. :cool:

Ik heb de koffer van men solo pro omgebouwd naar een koffer voor men lader :cool:

69l63k.jpg

Nog altijd niet terug, maar het word een drukke periode (examens) dus ga toch niet veel tijd hebben om te bouwen/vliegen. Ik laat wel weten als men heli terug klaar is.

Ja dat was inderdaad de richtingaanwijzer. Hij vliegt intussen mooi (heb nog even in een grotere ruimte gevlogen) en ga dus het landingsgestel er onder zetten zodat ik foto's kan nemen. In eerste instantie die op deze foto er onder te zien is:
img0864o.jpg

en later (over enkele weken als hij binnen is) komt deze er onder:
20110727_97e37.jpg

Z'n ding is mijn volgende aankoop :cool:
mits de mSRX eerder uitkomt dan dat ik mijn geld ervoor heb (QC) :p

Jup, ik zal straks een pb sturen.

edit: nu ik die advertentie eens bekijk zie ik dat ze nog niet in stock zijn.. ;)

Laatst bewerkt:
ben gisteren ondanks het feit dat een van de swash servo's niet echt 100% is, toch even wezen testvliegen met m'n v450 :)
alleen nog wachten op de nieuwe servo's, en dan wat agressiever vliegen :cool:

@chow: inmiddels de 250 goed afgesteld gekregen? :)

Laatst bewerkt door een moderator:
@chow: inmiddels de 250 goed afgesteld gekregen? :)

Tijn is net weg. Gezellig zitten kleppen. Helaas teveel wind om even te vliegen. De 250 is in orde. Op de tail zat iets nog niet lekker maar dat is verholpen. Maiden gaat komen zodra het weer te doen is. De 250 zal vrij nerveus zijn is de verwachting dus wil die niet gaan vliegen met allerlei windstoten..

Adsl met al z'n storingen van de laatste 2 weken eruit gebonjoured en sinds vandaag Ziggo.. Wat een verademing zeg. Kan nu alle youtube heli filmpjes kijken in 720p zonder bufferen :mrgreen:

Back