Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier staat alles te wachten op aandacht. Wordt er zo treurig van dat ik de boel beter nu kan opbergen en mentaal het seizoen afsluiten. Voorjaar maar weer en tot die tijd in huis rondzoemen met de kleine Walkera..
Hier is net m'n 450 opgehaald dus ik heb weer geld over
Zit nog even te twijfel of ik voor een extra accu voor de 600 ga of dat ik ook een mcpx neem
Van al die verhalen van jullie wordt ik aardig verleid
Nu met het rotweer is een micro wel errug leuk hoor. Kun je lekker blijven vliegen. Je hebt een DX6i zie ik dus een mcpx ligt dan wel voor de hand. Spijt ga je er zeker niet van krijgen.
Inderdaad, alleen opletten dat je je klaarhoud om de thr hold om te gooien. Als je boven lang gras vliegt bv is het zo goed als onmogelijk om hem stuk te krijgen Bij het minste dat ik denk dat hij de grond in gaat gooi ik de thr hold erop en hij valt gewoon zachtjes in het gras. Ik ben al een keer met de neus naar beneden vol de grond in gedoken en geen schade Ofja toch wel, er zat daarna een heel licht bladspoor op door een iets kromme feathering shaft waarschijnlijk
Maar zie wel dat je de V2 neemt, deze heeft een verbeterde gyro en een grotere staartrotordiameter wat zorgt voor een betere staart (maar binnen de kortste keer zet je er toch een verlengde staart op )
De v2 is de verbeterde versie. Ik zou daar wel voor gaan. V1 is ook prima maar zonde om V1 te kopen als V2 uit is.. Verder zijn de sponsors van dit forum betrouwbaar. Je zou Hobbymaniac kunnen bellen of mailen wat de levertijd is..
Indd een leuk dingetje die mcpx.. aangezien de werkplaats op mn werk ongeveer 80x35x6 m is en voor ruim de helft vrij vloer oppervlak heeft... is dat het overwegen waard.
Ohwja... er ligt nog een ongebouwde hk 450 in de hoek whaha. :murder: