Want als er dan wel een veldje is die geschikt is dan is het een honden uitlaatplek.
Kan je hem wel lekker zacht neerzetten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Want als er dan wel een veldje is die geschikt is dan is het een honden uitlaatplek.
er fietsen bijna nooit mensen daar dus dat zit wel goed en anders kan ik ook in t gras landen als t moet.:wink:klever opgelost, SilentScope,
had ik ook een keer,
maar bij mooi weer op een fietspad opstijgen
en vervolgens ook landen, hmmm,
:teacher:kan mij niks schelen, maar sommige vinden dat niet zo leuk,
moet ook kijken hoe veel da fietsen, ja ja![]()
Kan je hem wel lekker zacht neerzetten![]()
Ik heb ten noorden wat langs de A7 gekeken voor een plek om met een collega te vliegen maar al die private 'natuur' is omgeven door brede sloten of hoog hekwerk waardoor je niet het weiland in kan als dat nodig is. Voor de heli op zich geen belemmering maar je weet maar nooitIk ben al eens vriendelijk gevraagd om elders te gaan vliegen. Bleek een uitlaatplek te zijn waar ook leden van hondenclubs komen. Die hadden jaren gewacht op hun plek.
Verder is hier het probleem dat als ik al over een akker wil vliegen ik dus moet opstijgen vanaf de weg en dan over een sloot moet. Als de heli dan crashed ben ik de sjaak. Want dan moet ik dus enorm omrijden en honderden meters door een akker lopen om hem weer te pakken. Daar zal zo'n boer niet echt vrolijk van worden.
Uitpakfeestje van een nieuwe heli?DHL is binnen 1 x jijippie
TNT niet binnen (morgen??) 1 x morgen jijijijjippppi
OO lol ik denk daar altijd als eerste aanKlopt. Eerste vraag is altijd hoe hoog de heli kan.. Bizar. Die vraag heb ik me nooit gesteld.
weet niet meer wat ik geselecteerd had. iig geen ems, tis een klein pakket met een dfc head voor de 250 en een lipotje.als je 'm via speedpost optie laat komen is ie er donderdag of vrijdag.
in normale verzending moet je op (schat ik) midden volgende week rekenen.
gewoon m'n ervaring met hongkongpost etc
ligt er ook aan hoe groot het pakket is.
hele helikopters, doen er i.v.m. de douane nog anderhalve week extra over...
dan gok ik 'm op volgende week...weet niet meer wat ik geselecteerd had. iig geen ems, tis een klein pakket met een dfc head voor de 250 en een lipotje.
heb geen phoenix, anders wist ik het weltrouwens iemand zin om te simmen? server staat online: 3d nederlanders op phoenix![]()
Uitpakfeestje van een nieuwe heli?