Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

tja maar als ze me 2 weken geleden een mail sturen dat het verzonden is, en ik kijk vandaag op de tracking... is ie gister pas verzonden uit china...beetje jammer.

ja, en dat duurt ook nog wat ..
ik denk dat je nog 1 tot 2 weken moet rekenen ..
groetjes van Uwe

de afgelopen 3 dagen lekker met de MCP binnen in 't theater gevlogen.
Ideaal om lekker kleine dingen te oefenen :)

verder nog steeds wachtend op m'n super cp staartje van de Hobbyking.... Hallooooo... dat hoeft toch geen 3 weken te wachten voor een enveloppie.

Je had de staart van de super cp ook in nl kunnen bestellen .
gr Wim

Ik ben ook allergisch voor lang wachten op onderdelen..... of ook maar de kans daarop ;-) Ik wil vliegen, niet wachten, dan had ik beter naar de schaakclub kunnen gaan :-) Dus ik betaal iets meer en hou de Nederlandse middenstand in beweging.

Ik ben ook allergisch voor lang wachten op onderdelen..... of ook maar de kans daarop ;-) Ik wil vliegen, niet wachten, dan had ik beter naar de schaakclub kunnen gaan :-) Dus ik betaal iets meer en hou de Nederlandse middenstand in beweging.

+1 Joop, je krijgt bijna alles in NL en vaak ook in de winkel in de beurt ..

nu niet meer lang wachten Sven .. gelukkig

groetjes van Uwe

ligt er ook wel een beetje aan waar je besteld... want ik ken ze ook waar je in amerika besteld, het vanuit china word verzonden, en keurig binnen een week in huis is.

NL bestellen wil ik ook wel...
Alleen kom je 9 van de 10 keer toch uit op buitenlandse sites..
De hollanders hebben blijkbaar hun site minder goed op orde. Of helemaal geen site, of de site is gewoon ruk in het gebruik.
Google komt ook meestal op buitenlandse shops uit..

Heb je er een keer 1 met een goede site, kom je er weer achter dat ze de door jou gewenste spullen niet verkopen of niet op voorraad hebben.

En doorgaans wacht ik ff tot ik een lijstje heb (de verzendkosten voor 1 prop vind ik niet echt prettig), en dan zal je zien dat ze net dat laatste dingetje weer niet hebben..

Daar hebben de nederlandse shops toch wel een verbeterpuntje..
Naar mijn mening dan

Ik heb voor de Mini Protos onderdelen gehaald bij Amainhobbies in de VS omdat ze in NL precies dat onderdeel niet op voorraad hadden. Onderdeel binnen 6 dagen binnen. Shipping maar een dollar of 6.

Ah ik ga dus gewoon keertje onderdelen bestellen via het buitenland , ze hebben onerdelen wat ik in nederland niet snel vind! :o hopen dat het lukt:p

Inderdaad zijn sommige buitenlandse online-shops heel goed geworden,
ik denk aan Align en dan verstand uit Duitsland,
duurt echt alleen 2 tot 3 dagen,
en verzendkosten ook niet zo gigantisch.

..................................................................

Mijn beslommering:

T Rex 700e
alles gecheckt (kabel, stekkers, lipo verbindingen, tail assemblee, tail sturing, en en)
alles is top, test gevlogen, 0,0 problemen

groetjes van Uwe

zo die NL bestelling ging mooi vlot.. 1 dag.. staartje super cp is binnen... kan ie nog mooi weer mee naar 't werk vandaag :)

@sven: verdien jij je brood met het vliegen met de superCP? :mrgreen:
als ze nog medewerkers zoeken... :rolleyes:

m'n beslommeringen:
full

vandaag begonnen met de 450-Pro-DFC rebuild :)

in een van de bladhouders is tijdens de crash (door rotorblad) een deukje gedrukt, waardoor de lagers er wat lastig uit te halen waren...
full

verder weinig beslommerd :)

groet,
Hoogvlieger

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha was t maar zo'n feest hoogvlieger.

Maar we hebben aardig de vrijheid op t werk.. Dus ook vaak tijd om even te vliegen :-)

De wind is goed. Alleen komt er regen , had vandaag al moeite om de blade stil te late hangen dus die ging snel weer terug zn doos in:o na een korte vlucht te hebben gemaakt

Zondag samen met 3 clubleden gastvliegen in Gronau! Belooft aardig weer te worden en zeer waarschijnlijk ook een hele gezellige dag!

Morgen nog even een dagje sleutelen aan een andere kist en het spul klaarzetten voor zondag! Als de postgoden mij een beetje goed gezind zijn kan er morgen nog een sleepkoppeling in de bus liggen... Maar dat zal wel niet haha ;-)

Dan heb ik vandaag meer geluk gehad. Eindelijk na een lange tijd weer even de tijd om uitgebreid te vliegen op de club. Alvast de figuren oefenen voor volgend jaar ;-)

Verder heb ik eindelijk een start kunnen maken met het opbouwen van mijn tweede Logo 700. Hopelijk dat ik komende week wat meer tijd vrij kan maken.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back