Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Teunis, in die PDF van RcExl zelf, zie je dat er OF "één enkele accu met een dubbele (en dus gescheiden) BEC", OF twee accu's gebruikt worden...

Ik weet niet beter, dan dat wanneer je beide systemen van één accu voed, dat er dan in elk geval een goed filter tussen moet.

Want een optocoupler schakelaar heeft helemaal geen zin, als de boel via de achterdeur (de voeding van de ontvanger) toch weer op elkaar kan storen...

Ik heb daar verder geen ervaring mee, ik heb gewoon twee accu's. Is ten minste 100% zeker dat de storing niet dáár vandaan kan komen.

Overigens, ik heb exact dezelfde schakelaar er tussen....

Groet, Bert

Het weer zit toch niet mee Chow. Zelf kan ik ook niet testen met mijn quad controller. Wil de hoogteregelaar gaan testen maar door de wind buiten veranderd de luchtdruk binnen behoorlijk. En buiten hoef ik het al helemaal niet te proberen haha.

Klopt. T'is vreselijk weer op het moment. Hopelijk morgen de ESC's binnen. Heb geen bevestigingsmail gekregen van Digitech en ook geen verzendbericht. We wachten maar af..

Niks te beslommern vandaag,

even nog werken tot 23:00 uur en dan misschien weekend vrij voor wat uitdoor vliegen

Groet
Uwe

...en een fijne Valentijnsdag...

Niks te beslommern vandaag,

Hier ook al niet....

Gisteren wel.... toen zou de loods aan boord komen per helicopter, en dat is bij Le Havre soms een leuke "spectaculaire" actie voor de heli liefhebbers (de actie zelf is niet super spannend maar de heli komt vaak "erg sportief" aanvliegen, en vertrekt ook vaak met flink het gas er op).

Dus dat wilde ik filmen... maar ja, dan moeten er wel volle batterijtjes in je camera zitten natuurlijk....:rolling:

Nou ja, met een beetje mazzel een herkansing bij vertrek vanmiddag....:rolleyes:

Groet, Bert

Wel volle batterijtjes in de E-sigaret maar niet in de camera ? Schaam je !!

Geen lege batterijen in de zin van dat ik er te lui voor was of zo....
Maar blijkbaar zijn die Eneloopjes die er in zaten een beetje gaar, ze kwamen namelijk "vers" uit de lader (5 dagen geleden) en waren nog niet gebruikt na opladen....

Maar goed.... ik ga mij wel even schamen, als je dat graag wilt hoor....

Diep:oops:
.
.
.
.
.
Dieper.....:oops::oops::oops:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Heeel diep.....:oops::oops::oops::oops::oops::oops:

Groet, Bert

Ok, dat is wel diep genoeg. Maar het filmpje had ik toch wel graag gezien.Dus schaam je ! (maar dan minder diep)

:D Ja, dat filmpje had ik ook graag gezien....

Helaas loopt de ladinganalyse (en dus het vertrek) vandaag een beetje uit lijkt het wel, dus ik ben bang dat de beloodsing bij nacht gaat gebeuren. Geen idee of er dan nog een leuk filmpje uit kan komen rollen....

Groet, Bert

En jezelf wel goed vast houden als zo'n heli laag over komt..... Dat ben ik op een platform een keer vergeten...... Even het looprooster van dichtbij bekeken Haha

Nou... voor vanavond word dat niks meer: het waait zo hard, dat we de sluizen niet door komen: De grote sluizen zijn geblokkeerd, en de kleine sluizen kunnen we wel door (héél krap aan), maar dat is een kruip-door-sluip-door route die met deze wind niet te doen valt. Dus blijven we nog even wachten....

Wy moatte moarn mar wêr es eefkes yn it waar sjên, zoals Pietje Paulusma dat altijd op Omrop Fytsbân zegt....

Groet, Bert

Klein chemie-tankertje, en we liggen nu in Le Havre (eigenlijk van Gonfreville, maar dat ligt allemaal tegen elkaar aan)

Groet, Bert

Windkracht 9 hier morgen en ik heb me weer aangemeld voor de hardloopgroep. Morgenochtend om 9 uur dus maar met de wind mee lopen :mrgreen:

Back