Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zo gezegd zo gedaan. pulley voorzichtig verwarmen met een mini gasbrander en de lager er rustig uit tikken. lager eruit en de lager naalden vielen ook uit de lager. was dus niet voorzichtig genoeg geweest met het verwarmen, en het dus toch te warm heb gestookt waardoor de plastic binnenkooi is gaan smelten en ik zo definitief de lager gesloopt heb.
dom dom dom. slap to the head momentje. gelukkig is de one way bearing ook los te bestellen.
Ja morgen zal ik wel een 1000 doden sterven. Maar goed. Als je eenmaal klaar bent heb je wel de kick. Zal ook proberen weer 2 keer per week te lopen..
Na een dikke reis van 24H ben ik weer thuis op het koude natte en winderige Nederland na Ruim 3,5 week weg te zijn geweest.
Ik zie dat ik een hoop moet lezen want heb een hele tijd niet meer op MBF gezeten.
Nu ff uitrusten
Gr
Jeroen
Ok, dat is wel diep genoeg. Maar het filmpje had ik toch wel graag gezien.Dus schaam je ! (maar dan minder diep)
en hoe weet je mijn buitenlandse naam Bert?? idd heet ik JayJay in het buitenland