ha ha, oh ja, morgen dus .. bedankt
Groet
Uwe
De hagel komt hier met bakken uit de hemel en zo veel lager dan jou zit ik niet.. 100km denk ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ha ha, oh ja, morgen dus .. bedankt
Groet
Uwe
Ik ben benieuwd wanneer ze de verkeersborden ook gaan omzetten naar nautische mijlenWij hebben een schrijven ontvangen van de KNVVL aangaande de Nucleaire top die in Den Haag gehouden zal worden. Nu zult u zich afvragen wat dit met onze vereniging te maken heeft. Ons vliegveld blijkt in een veiligheidszone te liggen (50 nautische mijlen rond Den Haag) waarin geen enkele recreatieve luchtvaart is toegestaan op de 24e en 25e maart. Dit geldt ook voor modelvliegen. Deze vorm wordt in het schrijven ook expliciet genoemd. De KNVVL heeft sterk geprotesteerd tegen de strengheid an de maatregelen. Deze protesten zijn echter niet verhoord. Voor de 6 nautische mijlen cirkel om Den Haag gelden deze beperkingen ook van 16 maart tot en met 28 maart
Morgen dacht ik.. vandaag is het toch te nat....
Oh? Liggen nu in Vlissingen maar volgens mij is het hier nu al de hele dag min of meer droog....
Groet, Bert
Lig je bij total, Vopak of in het dok?
Schijnt zondag een super vlieg dag te worden! Met een uur xtra licht
Send from my T8FG in an inverted hurricane with my 6hvU.
Oh... is dat komende zondag alweer? Met een beetje mazzel (zal wel weer teveel gevraagd zijn) ben ik komende zondag weer thuis.
Maar goed weer is altijd een prettige bijkomstigheid....
Groet, Bert
Ik had werkzaamheden in Amsterdam vanmorgen dus helaas niet even gevlogen. Wat kan wachten op pakjes lang duren somsOp 1 pakje zit ik 2,5 week te wachten en een ander pakket nu al een maand.. Meestal is dat toch met een dag of 10 wel in huis normaal gesproken.