Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

24 en 25 maart VLIEGVERBOD op ons veld! | Modelvliegen Almere
Wij hebben een schrijven ontvangen van de KNVVL aangaande de Nucleaire top die in Den Haag gehouden zal worden. Nu zult u zich afvragen wat dit met onze vereniging te maken heeft. Ons vliegveld blijkt in een veiligheidszone te liggen (50 nautische mijlen rond Den Haag) waarin geen enkele recreatieve luchtvaart is toegestaan op de 24e en 25e maart. Dit geldt ook voor modelvliegen. Deze vorm wordt in het schrijven ook expliciet genoemd. De KNVVL heeft sterk geprotesteerd tegen de strengheid an de maatregelen. Deze protesten zijn echter niet verhoord. Voor de 6 nautische mijlen cirkel om Den Haag gelden deze beperkingen ook van 16 maart tot en met 28 maart
Ik ben benieuwd wanneer ze de verkeersborden ook gaan omzetten naar nautische mijlen :rolleyes: toch triest zo'n beperking van je vrijheid, ookal is het maar een paar dagen, en dat protest blijkbaar zinloos was.

T'is toch alweer voorbij? Hier mogen we om 18 uur weer vliegen. Maar het begint hier nu te regenen..

Oh? Liggen nu in Vlissingen maar volgens mij is het hier nu al de hele dag min of meer droog....

Groet, Bert

Vanmorgen niet hoor onweer en hagel en regen.. vanaf ongeveer 12:30 uur is het inderdaad droog maar bij Pechiney regent het ook van de loodsdaken

Lig je bij total, Vopak of in het dok?

..hier in Leidschendam was het de hele dag droog,
wel een koude wind, maar droog,

zaterdag en zondag weer warm en droog,
goede chance, de gerepareerde heli's te re-maiden
(weekend vlieg ik geen brandstof vanwege de lawaai)

Groet
Uwe

Schijnt zondag een super vlieg dag te worden! Met een uur xtra licht :D

Send from my T8FG in an inverted hurricane with my 6hvU.

Schijnt zondag een super vlieg dag te worden! Met een uur xtra licht :D

Send from my T8FG in an inverted hurricane with my 6hvU.

Oh... is dat komende zondag alweer? Met een beetje mazzel (zal wel weer teveel gevraagd zijn) ben ik komende zondag weer thuis.

Maar goed weer is altijd een prettige bijkomstigheid....

Groet, Bert

Ik had werkzaamheden in Amsterdam vanmorgen dus helaas niet even gevlogen. Wat kan wachten op pakjes lang duren soms :( Op 1 pakje zit ik 2,5 week te wachten en een ander pakket nu al een maand.. Meestal is dat toch met een dag of 10 wel in huis normaal gesproken.

Oh... is dat komende zondag alweer? Met een beetje mazzel (zal wel weer teveel gevraagd zijn) ben ik komende zondag weer thuis.

Maar goed weer is altijd een prettige bijkomstigheid....

Groet, Bert

Leuk Bert,

ik hoop dat je mazzel hebt, ha ha

hier bij ons kan je tenminste relaxed
in de woonkamer vliegen of in de achtertuin,
als het weer niet mee speeld,
maar op jou schip is dat niet zo maar mogelijk,

@gevaho: heeft ook de "goede" weerbericht voor weekend, YES

Groet
Uwe

Ik had werkzaamheden in Amsterdam vanmorgen dus helaas niet even gevlogen. Wat kan wachten op pakjes lang duren soms :( Op 1 pakje zit ik 2,5 week te wachten en een ander pakket nu al een maand.. Meestal is dat toch met een dag of 10 wel in huis normaal gesproken.

herkenbaar,

gelukkig komt zometeen wel m'n pakje binnen van rigid, dat heeft de postnl me in ieder geval beloofd.
maargoed, de V120 is gister vertrokken uit maleisia, dus dat zal dan ook nog wel ff duren.

Mijn pakket is de 21ste uit Maleisie vertrokken en volgens PostNL nog steeds niet in NL. Ik denk dat mijn Fatshark in het vermiste toestel zit..

nou het lijkt wel feestdag vandaag...
postbode is geweest met het pakketje voor de atom, en een pakje met nieuwe pinions voor de super cp... en m'n nieuwe koffiemachine ... ik kom de dag wel weer door.

Back