vervoeren van auto

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door m-king, 13 mei 2004.

  1. kijk deze is ook wel mooi:
    [​IMG]

    maar vind hem voor € 104.15 8O :oops: beetje duur om hem erbij te kopen
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Proberen zelf iets te maken ;) (Kist)
     
  3. jah dat kan ook 8)

    kan je hem ook stof vrij houden gewoon altijd erin zetten :D
     
  4. DoNnY

    DoNnY Guest

    Ik neem alles mee in een vouwkratje, hoef je niet moeilijk te doen als je naar je auto loopt. Voorheen hadt ik alles in tasjes zitten en moest ik dus weleens 2 keer lopen (woon zelf 4 hoog). Dat kratje werkt perfect!!!
     
  5. KevinS

    KevinS Guest

    2 situaties:

    Als ik beschikking heb over m'n vaders auto zet ik auto, zender en Raaco sorteerbakken met een complete Serpent 705 of 710 aan onderdelen etc. los in de achterbak. Als dat zo is ga ik naar Velp, maar helaas is dat zelden... :?

    Zo niet dan moet ik op de fiets met m'n Type SS naar een parkeerplaats in Nijmegen. Racefiets, dus geen bagagedrager! :roll: Dan doe ik auto, startkist en brandstof in een sporttas op het stuur. Zender en een minimum aan gereedschap en onderdelen in een rugtas.

    Nu ik afgestudeerd ben moet ik toch maar eens het huis uit en een 1:1 auto kopen... :oops:
     
  6. Ik heb een winkel in Duitsland waar 'ie waarschijnlijk veel goedkoper is: RC-Autoparts.de
    Link naar het artikel
    Hier heb ik hem een tijd geleden gekocht voor €50. Komen wel nog verzendkosten bij...
     
  7. marvin

    marvin Guest

    K wil voor me autos en parts graag een Xray tas, om alles mee te nemen, maar die zijn hier nog 90 euro, en daar koop ik liever een M18 van. Maar Hotbodies en tamiya maken erg mooie tassen, met 3 of 4 doorzichte boxen, waar je alles in kunt doen, een 1:10 touringcar past er precies in.
     
  8. elladar

    elladar Guest

    ik heb gewoon een mooi zelfgemaakte kap waar alles perfect inpast. Die achter de fiets en rijden naar een parkeerplaats
    ofwel neem ik mijn bagagerekje en daar mijn gereedschapskoffer op en mijn auto en zender in een rugzak en brandstof kan ik vanvoor op mijn fiets plaatsen werkt goed hoor

    MVG
    Fré
     
  9. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ik had een koffer waar ik altijd gereedschap in stopte maar die heb ik omgetoverd.

    even passen met de Xray van jasper en dat leerde mij dat die daar precies in paste nu ergens mooi schuimspul vandaan gehaald. nu nog uitsnijden waar de auto moet komen lijkt me zat beschermd op die manier. :twisted:

    en dan nog zo'n koffer maar dan voor me zender lader en accu's :D
     
  10. pkeizer

    pkeizer Guest

  11. Michiel D

    Michiel D Guest

    Ik gebruik een Koffer van Mulitplex
    Al het gereedschap en extra onderdelen kunnen erin, ook een zender en snellader passen erin :D
    [​IMG]
    Alleen moet ik hem eens opruimen :lol:
    [​IMG]

    Voor de auto waar ik voornamelijk mee rij is geen tas voor :(, maar die kan je gewoon bij de spoiler tillen :wink:
    Veder gebruik ik een tas voor de benzine, benzine pomp en extra banden :D
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    als ik nou 16 ben neem ik lkkr zoon karretje die 45 gaat voor ouwe mensen kan ik me auto er ook wel in kweid
    mooie velgen onder dat ding en vleugeltje op het dak en dan neon sta ik ook niet voor paal en dan een terein zoeken:D goed idee?;)
     
  13. tim

    tim

    Lid geworden:
    20 jul 2003
    Berichten:
    213
    Locatie:
    breskens
    is zkr een goed idee :)

    ik gebruik zelf een curver box, die ik bij de blokker gekocht heb.
    Mijn auto past er in, al moet ik dan wel de voorbumper ff demonteren, maar dat is ook binnen 15 sec gebeurt dus...
    past veel in, van reserve onderdelen tot setje met schroevendraaiers, en wat sleutels enz,
     
  14. Xearo

    Xearo Guest

    die dingen zijn enorm duur( nieuw rond 9000euro). daar heb je 10 brommers voor......
     
  15. nismo46

    nismo46 Guest

    hmm met een marder heb je niet veel keus als je alleen een fiets hebt, een fietskar dus. ik gooi alles er gewoon in kist met gereedschap erin, jerrycan en trappe maar naar een afgelegen terrein waar ik lekker ken gasse :p
     
  16. el_barto

    el_barto Guest

    ik rij gewoon vanachter in mijn tuin :p :p lol
     
  17. Jolle

    Jolle Guest

    Hey ik ben nieuw hier en ik wou hier toch effe op reageren.
    Bij mij gaat alles in een bananendoos met een stevig karton erin als bodem.
    Of dat met een 1:8 ook lukt kan ik niet zeggen, ik heb een shaft 1:10 van protech.
     
  18. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Bananendoos moet alleen wat groter zijn :wink:

    Mijn 1:10 zit in een groot uitgevallen gereeedschapskoffer... mijn 1:8 staat gewoon los achter in de auto... is ok wel een erg grote 1:8 (Cen Genesis)...
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    ik stop mijn hpi rs4, brandstoffles, zender en wat gereedschap gewoon in een sporttas en die dan mee op de fiets en dan nog een tasje aan mijn stuur met me kap daarin. :)
     
  20. Macconner

    Macconner Guest

    Ik heb een grote tas, en heb een plastic 'bakkie' waar ik de nodige uitsparingen heb uitgedremeld, en een plankie onderin vast gemaakt, met daardoor heen steuntjes, zodat de nitro niet kan schijven, ruimte genoeg in en 'om' de tas voor de rest van de spullen :)
     

Deel Deze Pagina