vervoeren van auto

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door m-king, 13 mei 2004.

  1. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    iets van Triplex maken misschien en dan verlijmen met hoekprofieltjes zodat je minimaal verlies van ruimte heb?
     
  2. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Daar zat ik ook al aan te denken. En dan de binnenkant mooi bekleden en eventueel compartimenten in de bak maken voor extra stevigheid.
     
  3. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ik heb vandaag ook de Praxis trolley gekocht met 20% korting. De TT-02 pas er wel in en de kap moet je er dan los overheen leggen en de F104 past er compleet in. Ik ga de Corally pitbox als opslag gebruiken voor reserve onderdelen enzo, is dat ook mooi geordend want nu ligt alles los in mijn kamer. Ik had ook geen zin om alles van hout te maken, daarom maar de Trolley gekocht.
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Een paar in de NK 1:8 onroad hebben nu deze kar om de spullen van parkeerplaats naar het circuit te brengen:
    Bolderkar opvouwbaar

    Lekker klein om mee te nemen en uitgevouwen is het 1 loop met al je spullen.
     
  5. Bigbore

    Bigbore

    Lid geworden:
    12 jun 2014
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Bergen op Zoom
    ik sjok dat ding zo over de dijk.
    daarvoor gebruikte in een touwtje maar werd die "hé laat je je auto uit" opmerkingen een beetje beu, dit werkt voor mij goed..


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  6. bono

    bono

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    310
    Locatie:
    Venhuizen
    Das een handig karretje voor de autos van grotere schaal. Simpel en goed mee te nemen in de auto. Netjes hoor!

    Misschien een soort framepje voor op de koffer zodat de auto er niet af kan glijden? Ziet eruit dat als je hem wat te hard neerzet de auto er ook afdondert?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  7. Mika74

    Mika74

    Lid geworden:
    6 aug 2014
    Berichten:
    38
    Locatie:
    eindhoven
    bij de kringloop een oude samsonite koffer voor 2,5euro gekocht.
    Groot, hardcase, binnenin elastische banden om mn 1/10 sct vast te zetten.

    Werkt ideaal voor als je zelf met je 1/1 auto gaat. Koffer past netjes in de achterbak en je kunt er nog zaken op stapelen.
     
  8. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.511
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Ik ben op zoek naar iets voor mijn race auto (tt-01), en keek onder andere naar de Poly Butler koffer die ik vaker zie. De prijs daarvan vind ik nogal hoog voor het kleine koffertje. Voor nagenoeg hetzelfde geld vind ik deze:

    ? 5-in-1 aluminium cosmetica trolley NIEUW! make-up koffer - Uiterlijk | Cosmetica en Make-up - Marktplaats.nl

    Ik denk dat ik er eens eentje ga bekijken als het budget ervoor is. Lijkt me best nuttig. En ze zijn er ook in roze, of zebraprint, etc...

    [EDIT] Mijn TT-01 past er niet in, de M06 wel. Misschien de TT op een steun bovenop. Er kan wel een heleboel onderdelen en gereedschap in.[/EDIT]

    Hugo
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2015

Deel Deze Pagina