vervoeren van auto

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door m-king, 13 mei 2004.

  1. Roger B.

    Roger B. Guest

    Een houten koffer met daarin accu, power panel, startbox, sorteer doosje met gereedschap, de zender, tankje brandstof en brandstofpomp.

    daarnaast een schraag met opklapbaar blad (tafeltje zodat ik niet op de grond hoef ;-) )

    lage kist waar de auto in staat, met de velgmoertjes in uitsparingen zodat ie nergens tegenaan kan rollen

    Alles achterin mijn VW transporter, en op naar een leuke plek om te racen.
     
  2. DjangoT

    DjangoT Guest

    ik wou net zeggen en hoe wil je daar een marder met gereedschap kist en andere spullen in douwen?? auto op de bank naastje en spullen achter in is een optie maar is toch vrij kleine ruimte
     
  3. ik gooi mijn marder in mijn zelfbouw fietskarrentje en trappen maar :) zelfde als nismo46 ;) heel makkelijk ken overall heen maar als het tever roep ik toch even mijn taxichauffeur "Papa" in !!.

    Groet,
    Frank
     
  4. HPI Freak

    HPI Freak

    Lid geworden:
    11 jul 2004
    Berichten:
    320
    Locatie:
    Elst (Utrecht)
    Zo ga ik altijd :lol: "buiten spelen" :lol:
    HPI MT2 in de kar plus de rest van de zooi en mijn Savage er bovenop.
    :lol: Ik heb wel altijd veel bekijks als ik buiten ga spelen. :lol:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. TiZeR

    TiZeR

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    197
    Locatie:
    Wolphaartsdijk
    nou nou mooi werk je hebt zelfs plaats voor eten en drinken:p
    zelf gaat het bij mij alles in een rugzak als ik bij een maat ga racen, niet moeilijk met een mini-z:lol:
     
  6. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Knap fietskarretje... is wanneer je geen ander vervoer hebt de ideale oplossing.
     
  7. mathijs rc gek

    mathijs rc gek

    Lid geworden:
    5 mrt 2011
    Berichten:
    1.076
    Locatie:
    Almere
    ik zoek ook iets voor 2 auto's wat zowel mee kan op de fiets als in de auto en dan wil ik het zelf maken iemand een idee stuur dan een PB :p
    groetjes mathijs
     
  8. The_panda

    The_panda

    Lid geworden:
    22 jan 2011
    Berichten:
    170
    Locatie:
    muizen
    daarom dat je een discutie van 7jaar geleden terug moet gaan gebruiken?
    wel goed gebruik gamaakt van de zoek functie :thumbsup:
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
    En waarom kan niemand zelf eens wat verzinnen? Dit topic staat al vol met idee'tjes en als je even langs de fietswinkel loopt kunnen ze zo fietskarretjes leveren en anders maak je er 1 op maat naar je eigen idee met afneembare wielen zodat de kist ook de auto in kan.
     
  10. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ik had een nieuw topic geopend maar blijkbaar is het wenselijk hele oude topics te kicken.

    Ik zoek nog iets en vind de Tamiya tas wel wat. Het enige nadeel is dat hij best prijzig is. Maar onderin kan mooi je gereedschap en onderdelen en bovenin je auto.

    Zijn er vergelijkbare modellen die een beetje stevig zijn voor redelijke prijzen?

    [​IMG]
     
  11. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    je hebt een PM
     
  12. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Thanks!
     
  13. Thaan

    Thaan

    Lid geworden:
    10 sep 2013
    Berichten:
    320
    Corally tas, spotgoedkoop. Met en zonder trolley verkrijgbaar.
     
  14. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ik heb vanmorgen de Corally zonder trolley besteld.
     
  15. bono

    bono

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    310
    Locatie:
    Venhuizen
    Ik zag het te laat maar dan maar een tip voor toekomstige lezers.
    Bij de praxis is een gereedschap trolley te koop voor iets minder dan 50 euro van eigen merk. (Uiteraard ook van andere merken zoals stanley maar die zijn toch wel weer stukje duurder). Dit is een onderbak met wielen en een gereedschap kist bovenop waar je een handvat omhoog kan trekkern zodat het een trolley is.

    In de bak onderin past precies je zender in een zendertasje (dx3c bij mij) met je 1:10 onroad auto inclusief body bovenop (buggy is helaas net te breed) en een gereedschap etui. Bovenin heb je dan alle ruimte voor een assortiments doosje of twee met spareparts, accus, laders, klein verlenghaspeltje, 2 of 3 sets banden en als je de inlegtray eruit laat kun je spuitbussen en bandensmeermiddel rechtop erin zetten.
    Bijkomende tip; maak met een stukje plexiglas of een houten plankje links en recht een schotje erin dan zitten de spuitbussen en stapeltje banden en aan de andere kant bijvoorbeeld de assortimentsdoosjes of je accus gelijk vast.

    In de kofferbak van je auto haal je de trolley los van elkaar en zet je ze naast elkaar achterin. Ideaal dus en de investering waard.

    Dus geen losse boxen waar alles los in rond rommelt of waar je met schuimrubber aan de gang moet om dingen veilig te naken voor transport.

    Ik heb inmiddels een draagrekje met assortimentsdozen erbij voor de spareparts van de verschillende autos maar toen ik nog alleen met de ta-05 of trf reed kon ik me er prima mee redden
     
  16. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
  17. bono

    bono

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    310
    Locatie:
    Venhuizen
    Die laatste! Nu is het wel zo dat ik hem een aantal jaar terug had gekocht en toen was hij rond de 40 euro. En toen nog weer in de aanbieding.
    Moet er ook bij zeggen dat toen die corally trolley ook niet zo goedkoop was. Maar ik ben nooit zo'n fan geweest van die kartonnen doosjes. Het blijft een afweging.
     
  18. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ik heb nu de Corally voor 20 euro aangeschaft maar ik vind het ook niet geweldig met al dat karton.
     
  19. Sabeltandeendje

    Sabeltandeendje

    Lid geworden:
    2 dec 2013
    Berichten:
    32
    Is zn curver van de xenox/blokker niet een idee? die heb je ook in allerlei maten. Desnoods zelf iets van een uitneembare verhoging in maken voor zender en dergelijke en je bent ook klaar :)
     
  20. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ik ben nog steeds aan het puzzelen om iets van een ander materiaal te maken wat in de Corally tas past. In de Corally tas zit binnenin een kartonnen raam, zou zou ik wel van multiplex oid. kunnen maken. Dan nog enkel een oplossing zoeken voor de kartonnen dozen die er in zitten want het moet natuurlijk niet te zwaar worden.
     

Deel Deze Pagina