Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ik denk dat ik jullie berichten morgen nog 10 keer door ga lezen want om heel eerlijk te zijn raak ik even de weg kwijt hahaha
Ik zie zoveel benamingen en afkortingen voorbij komen wat voor mij even abracadabra is :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol!! Nah Rimo. We pakken wel de default switch gewoon. Anders ben je volgende week overspannen voordat je überhaupt gevlogen hebt. Komt goed.

Rimo, al die begrippen en uitspraken zijn nu nog abracadabra maar ze worden vanzelf stapje voor stapje steeds duidelijker!;)

Ik had nog niet gelijk gezien dat het de firmwarehack betrof. Dat is inderdaad geen optie vind ik.

Ik hoor het al Rimo!!
Met Chow als leermeester komt het helemaal goed!;)

Voor je het weet vlieg je rond met de super en wil je een grotere heli!:D

Rimo, al die begrippen en uitspraken zijn nu nog abracadabra maar ze worden vanzelf stapje voor stapje steeds duidelijker!;)

Ik hoop het want het zullen wel hele kleine stapjes worden want anders ben ik alleen maar met die zender bezig en vergeet ik straks het vliegen waar het uiteindelijk om gaat hahaha ;)

Lol!! Nah Rimo. We pakken wel de default switch gewoon. Anders ben je volgende week overspannen voordat je überhaupt gevlogen hebt. Komt goed.

Een firmwarehack is geen optie inderdaad.Dan maar doen zoals jij het aangeeft want anders raak ik echt overspannen en moet ik worden opgenomen zonder gevlogen te hebben lol
Ik wacht wel op jou zodat jij kan aangeven hoe ik dit het beste kan doen want als ik het nu zelf moet doen vrees ik het ergste :eek:

@wimb Had ik nog niet eens gezien. Scherp van je ;) Is inderdaad niet de meest voor de hand liggende optie. Gelukkig schreef ik 'wellicht', haha.

Morgen checken we wel even. Is zo gebeurd. Is in principe een optie aanzetten maar dan lopen we ook even de daadwerkelijke werking door zodat je precies snapt wat er gebeurt. Verder kunnen we niet veel doen totdat de dongle er is. Ja alvast een apart model aanmaken maar dat is ook niet zo spannend.

Ik wil toch even kwijt dat ik enorm blij ben met alle hulp die ik van de mensen hier krijg,enorm bedankt.
Het voelt goed om al beginner zo goed geholpen te worden en te merken dat ik er niet alleen voor staat.Is dit iets wat heli piloten hebben of alleen walkera mensen? :thumbup::p

Nah, hier is wel klein clubje dus dan gaat het makkelijker maar ik ben net zo geholpen door een forumlid. Wat voor velen nu vanzelfsprekend is is als beginner echt enorm veel info. Beetje hulp is dan wel relaxed. Over een paar maanden leg jij het aan anderen uit.
Daarom zei ik al. Na de Super CP kun je 2 dingen doen. Of weer een RTF of een zelfbouw. Als je echt sprongen wilt maken zou ik hierna een heli bouwen. Uiteraard ook weer met hulp van mij en de rest. Eenmaal een heli zelf gebouwd dan weet je eigenlijk alles wel.

Morgen checken we wel even. Is zo gebeurd. Is in principe een optie aanzetten maar dan lopen we ook even de daadwerkelijke werking door zodat je precies snapt wat er gebeurt. Verder kunnen we niet veel doen totdat de dongle er is. Ja alvast een apart model aanmaken maar dat is ook niet zo spannend.

Mooi,dan kan ik toch weer wat doen voordat de dongel er is :)
Morgenochtend en morgenavond ben ik online,dus laat maar even weten wanneer je tijd hebt.

Ik hoor het al Rimo!!
Met Chow als leermeester komt het helemaal goed!;)

Voor je het weet vlieg je rond met de super en wil je een grotere heli!:D

Ik ben ook enorm blij met zijn hulp,maar ook zeker met alle hulp van jullie hier op het forum hoor ;)
Ik kijk er zo naar uit om de super in de lucht te krijgen en dan later misschien wel een grotere maar alles op zijn tijd.

Ik ben morgen gewoon online na een uur of 2... Ja die dongle. Geduld hebben. Want dat simmen is wel leuk hoor. Kan ik kijken hoe je steeds crashed :mrgreen:

Zijn er trouwens hier meer mensen met Phoenix? Voor een online Walkera piloten vliegmeeting?

Rimo, we zijn allemaal eens begonnen en toen dachten we precies zoals jij nu denkt.

We zijn allemaal wel geholpen denk ik!
Meestal geef ik als advies aan een beginnend helivliegers; zoek iemand op die er al verstand van heeft en ga samen met hem/haar leren vliegen.
Zo ben ik ook geholpen en het is fijn als je iemand kan helpen.

Jij hebt nu iemand gevonden die je gaat helpen!

Back