En Rimo,
Is het al binnen? Ben je al aan het Simmen?
Gr. Eric.
Ja hij is al binnen gelukkig

Vanavond ga ik proberen te simmen.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En Rimo,
Is het al binnen? Ben je al aan het Simmen?
Gr. Eric.
Het is en blijft koud.
Dus bij deze een leuke oefening voor binnen.
Wel je tijd bijhouden.
Gr. Eric
Leuk dat je er zoveel lol in hebt en dat je eindelijk kan beginnen.
Ernstige waarschuwing:
Vanaf nu wordt de jeuk steeds erger!
Goed bezig Rimo. Probeer later ook eens te simmen met de wat kleine heli's, de grotere zijn wat makkelijker in het begin. Over een maandje vlieg jij rond met die Super CP
![]()
PlingPlong.
Vliegt daar zomaar de SuperCP binnen.
Heeft dezelfde lipo's van 240mH als de Ladybird. Heb ik meteen acht lipo's erbij. :smile:
Wat is dit ding stil zeg! Nauwelijks te horen.
Tot zo....
Moet ff vliegen.......................
Moet ff vliegen.......................
Misschien een gek ideebij de mini/super zou je de holder eruit kunnen knippen en een holder van de V120 eronder kunnen lijmen. Zelf de kap kan er dan nog zonder problemen op. De Genius heeft hem voorop zitten zie ik...maar dat ding doet zo te zien niks met de stevigheid van het frame als ik zo kijk. Die eerste dwarsbar kan je er zo uithalen en eventueel kan je dan een bar verticaal lijmen om het toch iets steviger te maken als je het niet vertrouwd ?
Kijk bij de mini/super zou hij eronder kunnenmmmzzz
Soms is de oplossing zo simpel!
Gisteren was ik bij mijn broer en vertelde over het probleem van de te dikke accu's. Ik had mijn Genius CP en de betreffende accu's meegenomen en liet het hem zien dat ze net 0,5 mm te dik waren.
Hij bekeek de accu eens goed en zei toen, waarom haal je die blauwe folie er niet gewoon af? Eerst dacht ik, dat is lang niet voldoende, die folie is veel te dun of als je de folie eraf haalt valt de accu uit elkaar. Maar hij wist me te overtuigen en we probeerde het met één accu.
Wat denk je, hij past nu perfect!
Hier zie je het resultaat; één accu nog met de blauwe folie en één zonder.
![]()
Van de zijkant kan je goed het verschil in dikte zien.
![]()
Gefeliciteerd Tom. Met de 350tigs Mah kan je nog langer genieten ha ha.
Mmm lol dat lijkt toch verdacht veel op mijn creatie hoor ha ha, verkeerde foto Lee?