Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ik denk net als de vroegere plakplaatjes dat je de handel eerst uitknipt & opplakt, en DAN pas de beschermfolie eraf moet pielen.

Nee de plastic zit op de kap en de stickers zijn een vel maar 1 geheel, een crappie plastic bescherm folie...als ik daar de stickers op plak en dan de folie eraf haal trek ik de stickers er toch ook weer af :confused:. Vreemd systeem dit lol, ook jammer dat die stickers niet uitgesneden zijn...die dunne goude sierrandjes zijn echt dun om te snijden. Ik dacht eerst dat misschien die dingen wel iets oplossen als je ze erop plakt....lol. Net even dus een leeg hoekje geknipt en erop geplakt maar dan trek je dat er dus gewoon af.... Ik snap dat label echt niet lol..pull off after painting....painting met wat lol ?

@ David, ja dat past prima ik denk dat ik er nog 1 haal voor de andere V120, ziet er veel gaver uit en die plastic randen beiden ook nog een soort bescherming voor de gear. En die pootjes zijn ook cool en zullen niet zo snel breken. De plastic parts zijn daarnaast ook nog eens los te krijgen.

@ David, ja dat past prima ik denk dat ik er nog 1 haal voor de andere V120, ziet er veel gaver uit en die plastic randen beiden ook nog een soort bescherming voor de gear. En die pootjes zijn ook cool en zullen niet zo snel breken. De plastic parts zijn daarnaast ook nog eens los te krijgen.

Top, dan ga ik er ook gelijk even 1 bestellen met 2 canopys.

ps. je hebt het toch wel in NL besteld he?;)

Top, dan ga ik er ook gelijk even 1 bestellen met 2 canopys.

ps. je hebt het toch wel in NL besteld he?;)

Jep Jep...alleen het frame gaat terug meh :mad:. Het past niet met de motor helaas dus zojuist toch overseas moeten bestellen. Je moet dus de W12001 hebben. Ik had het wel passend kunnen maken....ook moesten er dan de 2,5 mm barrings in. Deze W12001 heeft een open frame en de grondplaat voor de motor is anders.

Mocht je ooit voor het frame gaan dan dus deze bestellen :-) . Owh wacht zie net dat die ik besteld heb voor 48 $ ook met het onderstel is, dan kan ik die dus mooi onder de ander V120 zetten.

11289_0.jpg

ja weet ik (of wist ik) ;)maar vind het frame best prijzig en niet echt nodig, daarintegen was er 1 pootje van mijn onderstel gebroken (gelijmt maar toch) en die canopy van me is meer plakband als canopy:D

en totaal 17,5euro voor dat xtreme onderstel met 2canopys vind ik nog net gaan:) (alhoewel dat gewone onderstel maar 3euro is, maar daar past die canopy weer niet op en wil een lichtere canopy)

ja weet ik (of wist ik) ;)maar vind het frame best prijzig en niet echt nodig, daarintegen was er 1 pootje van mijn onderstel gebroken (gelijmt maar toch) en die canopy van me is meer plakband als canopy:D

en totaal 17,5euro voor dat xtreme onderstel met 2canopys vind ik nog net gaan:) (alhoewel dat gewone onderstel maar 3euro is, maar daar past die canopy weer niet op en wil een lichtere canopy)

Ach ja vind 48 $ wel meevallen en het ziet er zo gaaf uit ha ha. De canopy past ook best op het originele frame hoor, alleen even die inkepingen maken en klaar :-)

Effe een domme vraag :-) Iemand enig idee wat ze bedoelen met de sticker op de extreme canopy voor de V120 ? Zie ook foto van David. Op de canopy zit een sticker met "peel off protective film after painting". Ik neem toch aan dat die folie er eerst af moet en en dat je die vormen op het sticker vel moet uitknippen/snijden en dan eraf moet plakken...of ben ik nou gek :-)

Met die "peel off protective film" bedoelen ze de folie die over de canopy zit.
Deze folie is er voor om de buitenkant te beschermen, als ie aan de binnenkant bespoten word met verf.
Doen ze ook op kappen van rc-auto's.
Eerst de folie er af en dan pas stickeren.
yellowflashcolorzpdt19.gif

Grtz Marco.

Tom schreef dit in een ander Topic: Het secreet vliegt weer. Nu gauw verkopen!

Ha ha ha ha ha ha ha, en dat ging toch echt NIET over een Walkera helikopter.Ha ha ha ha
Deed me goed te lezen dat Tom dat schreef.
Gr D

Nog geen tijd gehad om de V450D03 buiten te proberen dus maar even binnen een kleine hover gedaan. Hij voelt goed aan hoor, heerlijk stabiel :-). En ja mijn vliegtapijtje zit goed vastgeplakt aan de vloer ha ha :p.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Jeroen.
Fijn dat je 450 lekker vliegt.
Wil het toch nog even aanhalen ondanks dat jij vast helder genoeg van geest bent......
Het binnenvliegen met een 450 size en zelfs het even hooveren op die hoogte wat jij deed is echt bloedjelink hoor.
Je zult er vast geen gewoonte van maken, maar ik adviseer je toch echt om het voortaan uit je hoofd te laten.
Ik begrijp je drang om de heli binnen te proberen maar je wilt echt niet weten hoe plots zo'n heli op je voorhoofd geplakt kan zitten op het moment dat een Swash servo het spontaan begeeft.
En geloof me, ik heb de laatste 10 jaar dat ik met heli's vlieg al hele vreemde dingen meegemaakt en dat plots omflippen van een heli door een kapotte servo is er eentje van.
Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken maar haalde het even aan omdat ik je wel mag en het heel erg jammer zou vinden als het wel op een dag fout gaat en jij de 450 size heli tegen je aan krijgt.
Je zult vast al hebben gezien van You Tube filmpjes hoe nare wonden/sneden een 450 size kan veroorzaken.
Echt Jeroen.........een 450 size binnen hooveren/vliegen is werkelijk NOT DONE en buiten met optoeren/opstijgen de nodige afstand betrachten.
Je slaat jezelf voor de kop als die dag komt dat jij wel een aanvaring krijgt met je 450.
Vr Gr D

Erwin heeft gelijk. Maar ik snap wel dat de drang groot is ;)

Verder ziet het er wel allemaal heel stabiel uit. Ik zie ook niks van de vermelde bibber bij het optoeren. Mooi ding. Zeker voor het geld.

Nu wachten op een mooie dag om hem buiten even lekker de ruimte te geven..

crispy soundje Jeroen ziet er goed uit en ja ik zou het ook buiten doen, maar ja das de vermaarde koe in zijn kont kijken:D ben benieuwd hoe hij zich verder buiten houdt als je gewoon ff kan rond fladderen,
aangezien hier de wind weer aardig stevig door de bomen waait zal er weinig van komen denk ik. Hopen op een beetje weer in het weekend:p

En ach die vermaarde bibber die je wel eens leest en waar Chow het over heeft is denk ik gewoon een opstart issue, als je geen echte soft start hebt, heb je hier volgens mij eerder kans op, ongeacht wat voor heli je hebt.

Wanneer kan je er buiten mee rond fladderen? Dan bestel ik alvast goed weer.;)

Had ook niet anders verwacht dat de V450D03 lekker stabiel zou zijn.
De V450D01 is dat ook.
yellowflashcolorzpdt065.gif

Je hebt wel ballen Jeroen.
Om een 450 size binnen op te toeren en te hoveren.
yellowflashcolorzpdt37.gif

Een tip voor de volgende keer. Doe dit A.U.B. buiten.
yellowflashcolorzpdt18.gif

Grtz Marco.

Hey Jeroen,

Ja lef heb je wel om dat binnen te doen!
Zoals de rest ook al zei, doe dit gewoon buiten, we willen je nog niet kwijt in dit topic;)

Bedankt voor alle goede zorgen heren :-) was inderdaad niet echt verstandig, ik moet beter weten maar de drang was te groot maar de volgende vlucht gaat hij naar buiten. Het weekend weer erg koud met windkracht 4 NO...bah :rolleyes:. Maar hij voelt goed en als zelf een noob als ik er mee kan opstijgen moet hij wel stabiel zijn he.

De bibber komt door slijtage van de bearings dus dat zal nog wel komen ha ha, nieuwe bearings liggen al klaar.

Back