Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ook hier was het prachtig weer, Helaas heb ik niet zoveel kunnen vliegen.
Ik zit momenteel in mijn nachtdiensten en vlieg dus 's morgens na mijn werk eventjes, dan naar bed an als ik wakker wordt is het alweer bijna donker. Jammer maar dat hoort bij de baan.
Vannacht is mijn laatste nacht en heb straks weer 7dagen vrij, hoop dat het weer zo blijft.

@Rimo,

Je kunt gerust zijn, ik vraag geen geld voor het kruis.
Kun je deze centjes voor spare-parts of accu/lader tbv zender bewaren.

Het zou ook wel een beetje raar zijn om je iets aan te bieden en er dan geld voor te vragen; dan ben ik net zo'n "aan de deur verkoper",ha ha ha.

Wel een tipje; Ik zou maar wel wat centen in het maandelijkse budget vrijmaken voor de heli, ga je zeker nodig hebben.
Crashen hoort erbij en dus ook spare-parts bestellen, en als het heli-virus je eenmaal echt gegrepen heeft zie je constant weer iets nieuws/leuks.
Het hoeft niet zo heel veel te zijn dus is best te doen.

Gr. Eric.

Had vandaag heel wat bekijks op de club met de 12S, alleen maar kwijlende mensen gezien, zo van wat is dat voor zender welk merk, zo mooi scherm, zo soepel die sticks, ooohh touch screen, voor die prijs wouw......lol was wel lachen

Haha. Dat geloof ik graag, dat van die kwijlende piloten naar de Devo12s keken.
Daar heb ik ook last van gehad. En nog steeds.
yellowflashcolorzpdt011.gif

Ik heb wat het vliegen betreft ook nog de nodige packjes leeg gevlogen.
Vrouwlief wilde een eindje gaan lopen.
yellowflashcolorzpdt38.gif
Het is zo'n mooi weer, zei ze. Ja, dúh. Had ik ook al gezien.
Voordat ik op moest voor de galg. Heb ik toch nog een paar lipootjes kunnen legen met de Super CP op de groenstrook naast het huis.
Na het wandelen weer een paar vluchten gemaakt.
yellowflashcolorzpdt06.gif

En tegen 17:00h nog een paar packjes. Heerlijk dat weer van vandaag.
yellowflashcolorzpdt19.gif

Als het zo'n weer blijft, gaat het vliegen met de 600 ook weer jeuken. Hahaha.

Grtz Marco.

Weet niet hoe het jullie vergaan is, maar ik heb een TOP vliegweekend gehad met de vliegmaatjes samen.Vette opkomst en super gezellige sfeer.
Gisteren met de heli's en vandaag met de vliegtuigen.
En ieder van ons heeft elk toestel heel gehouden.Dus NIETS gecrasht.
Dat noem ik nog eens een TOP weekend.
Op naar de volgende sessie.
Het kan vanaf nu alleen maar beter en leuker worden.
Gr D

Leuk te lezen dat het bij jullie in Apendorp weer een topmiddag is geweest Erwin.

Altijd lekker dat alles weer heel mee naar huis is gegaan.

@Chow. Jong geleerd...... Haha.

Grtz Marco.

Laatst bewerkt:
Ha ha :-) lachuh David. Inderdaad lekker weekend om te vliegen geweest Erwin maar ik had toch wel wat schade links en rechts maar wel heel veel geleerd, eigenlijk de eerste keer dat ik echt lang met de Master en V120 buiten gevlogen heb. Schade :
-Main gear master en Canopy en feathering shaft, trouwens wat een %$##@@ schroeven zeg die er op de Master gebruikt worden...zucht, maar hij is weer heel.
-Skid en de horzintale vin, ook weer gefixed

Ook nog effe de Master beter zichtbaar gemaakt met wat leds, zie hier de Master Ambilight :-)

En dan morgen even de V450D03 ophalen :-) woopieeeee.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben heel benieuwd hoe de V450D03 bevalt. Morgen is het nog even vliegweer en daarna lijkt het weer over. Ga je morgen gelijk de maiden doen en breng je dat in beeld??

Geinig die Master met Led's.

Probeer het ook nog even buiten.
Je bent dan denk ik de eerste die nachtvliegt met de Master-CP.;)

Gr. Eric.

Ik ben heel benieuwd hoe de V450D03 bevalt. Morgen is het nog even vliegweer en daarna lijkt het weer over. Ga je morgen gelijk de maiden doen en breng je dat in beeld??

Moet helaas weer werken Chow en als ik thuis kom is het weer bijna donker. Heb ook de 2600 mah lipo's nog niet binnen ( ze zijn al wel ook in Nederland zag ik) maar ik kan natuurlijk even de 2200 mah gebruiken en effe binnen een hover proberen ha ha. Maar ik zal wel wat fotootjes van de dame schieten. En anders ga ik er gewoon de hele avond naar zitten kijken.

Nou hier is ie dan :smile: prachtige dame. De doos was aardig gekreukt...snap niet dat ze de doos niet in een doos doen :smile: maar de heli is in perfect staat ( nog wel ha ha).

450V03-1.jpg

450V03-2.jpg

450V03-3.jpg

450V03-4.jpg

450V03-5.jpg

450V03-6.jpg

450V03-7.jpg

Wow, mooi! Gefeliciteerd met je aanschaf. Zou leuk zijn als je eens een keer een filmpje kan plaatsen van de heli in actie. Ben benieuwd hoe ze vliegt.

Gefeliciteerd met de V450D03 Jeroen.

Een aardige vloot heb je al.
En? wanneer is de maiden van je nieuwe telg?
yellowflashcolorzpdt02.gif

Houd haar heel.

Grtz Marco.

De CX wil ik een schaal rompje omheen maken;)
full

En had oorspronkelijk naar de 01 gekeken maar de spares van de 03 zijn goedkoper:D

Ik heb de Hk450GT FBL met Tarot controller uiteindelijk toch verkocht aan een vriend van me. Die is er blij mee. Ding vliegt mooi..

Back