Verzameltopic Walkera CP helicopters

Moet ook kunnen. Volgens mij werkt het allemaal wel. Vriend van me vliegt FPV met een DX8. Gaat ook prima. Vind de Devo 12S wel errug mooi om te zien overigens.

Moet ook kunnen. Volgens mij werkt het allemaal wel. Vriend van me vliegt FPV met een DX8. Gaat ook prima. Vind de Devo 12S wel errug mooi om te zien overigens.

Haha, vind ik ook.;)
En hij ligt ook best lekker in de hand. Ondanks dat ie groter is dan de 2801pro/Devo7 en 10. (behuizing is het zelfde)
De Devo12S heeft het zelfde gewicht als een Devo10. Door het iets grotere formaat is het wel even wennen. Maar eenmaal gewend weet je niet beter.
Dan voelen die andere zenders ielletjes aan. Haha.
Ik heb ook bewust voor die 12 kanalen gekozen. Met een schaal romp is een extra kanaaltje nooit weg.:mrgreen:

Grtz Marco.

Ik heb wel de DX8 gebruikt toen ik de MQX vloog van diezelfde vriend. Vind die prettig maar net te groot. Niet zo erg dat ik er niet mee kan leven maar vind zelf de maat van de DX6i en de Devo 7 prettiger. De Futaba die ik had (T8FG Super) was nog de meest spectaculaire zender maar die is juist weer erg compact. Vond hem dus net even te klein maar het menu/opties maakte dat ruimschoots goed.

Ha ha..ik weet het niet, volgens mij ligt de hele post plat na alle kerstkaarten...ik verwacht nog minimaal 10 paketten ( lipo's, parts en de Master natuurlijk) maar helemaal niks...zelf niet uit Nederland.

zelfs niet uit NL?

gisteren bestelde parts kwamen vandaag binnen....:-|
m'n genius vliegt weer...

heb je geen track and trace code ofzo?

@Schiksie
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben echter pakketpost zou apart van de kaarten bezorgt moeten worden. We gaan gewoon straks lekker aan de oliebollen en in 2013 mogen we onze kado's uitpakken denk ik :)

De Super CP komt sowieso pas over 10-15 dagen. Had kleine hoop de Ladybird wel nog voor oud en nieuw binnen te hebben. Maar dat gaat hem niet worden denk ik..

zelfs niet uit NL?

gisteren bestelde parts kwamen vandaag binnen....:-|
m'n genius vliegt weer...

heb je geen track and trace code ofzo?

Die track en trace codes uit China werken voor geen meters, daar heb je echt helemaal niks aan. Mja zelf 2 orders uit nl zijn er nog niet terwijl deze normaal er inderdaad binnen 2 dagen zijn (gewoon briefpost dus geen T&T).

Briefpost kun je wel schudden. Die vertragen wel.. Inderdaad zijn die Chineze trackingnummers drama. Hongkong post werkt wel maar de rest is huilen.

Back