Verzameltopic Walkera CP helicopters

heb die 3gx van de DFC nog niet uitgeprobeerd.
vind het eigenlijk ook een onwennig idee 'm via een pc in te stellen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Bah wat een weer :-) te veel wind....hier de mini cp nog even met een ander kapje ha ha

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat lekker met die Mini :)

Mja alleen zo kort :P vanmorgen eerst met een 350 mah hield hij het 4 minuten uit. Toen laten afkoelen en met de standaard 240 mah haalde hij nu ook 4 min...vreemd. Als je gelijk zonder afkoelen gaat vliegen is het max 2 minuten. Mja ik hoop dat woensdag de Genius motor er is, eens kijken wat hij dan doet met de 350 mah lipo's.

De Mini staat er om bekend kort te vliegen. Maar wellicht bevalt het wisselen van de motor.

+1

ook van mijn kant een goed, en vooral vliegende 2013 gewenst :thumbsup:

3d+gif+animation+sexy+girl+merry+christmas+blog+Animated+Clipart+Cartoon+eCard+Sexy+blonde+girl+Free+download+graphic+arts+Happy+New+Year+2012+Ecards+free+Cards+images%252C+Gifs.gif

De oliebollen staan hier verder klaar. De zenders hebben besloten weer een dramatisch aanbod uit te zenden op tv dus heb een film klaarstaan voor straks. Wijntje erbij en op naar 2013.

Van ons uit wens ik u allen een zwoel & heerlijk 2013 met veel gezondheid en veel heli-geweld.
Vanuit het oogpunt "hals und beinbruch" wens ik u tevens "romp en rotorbreuk". :smile:

PROOST!

ziezo, na al het vuurwerk is 't luchtruim weer voor ons :D
't is hier goed vliegweer, dus ben benieuwd hoe het veld erbij ligt....

@Chow: met die dame zal het wel goed toeven zijn 't komende jaar haha :cool:

Straks de Master CP vliegen. Tís nu nog mooi weer. Heb alleen gedonder met de lipo's. Waren eerste batch en ze hebben alle 4 een zwakke cel. Vliegt dus verder prima maar laden duurt per lipo vreselijk lang. Moet dus tzt uit gaan kijken naar andere lipo's. Maar goed. Zolang ze het verder nog goed doen doe ik het hier maar mee.

Volgens de trackcode is mijn Master CP nog steeds bij de inspectie.
Is de trackcode uit HK betrouwbaar of moet ik actie ondernemen als er vandaag nog geen schot in is gekomen.

Tís 2 januari. Mensen gaan nu pas mondjesmaat weer aan de slag. Wat je wel kunt doen is je buitenlandse trackingnummer omzetten naar PostNL nummer. Niet dat het veel uitmaakt. Maar verder wachten. In het ergste geval mogen ze hem 30 dagen bij de douane laten liggen wat overigens zelden voorkomt. Maar dat is wel het antwoord als je gaat bellen. Geduld dus.

PostNL bellen maar da's duur telefoonnummer. Ik doe dat via PostNL webcare op twitter.

Back