Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eerste indruk is Super CP. Is goedkoper en heeft langere vliegtijd op een accu. Enige voorbehoud wat ik heb is dat het een heel nieuw model is dus loop je een kleine kans tegen kinderziektes aan te lopen. Persoonlijk durf ik dat dus wel aan voor dat geld.
Mijn Super CP blijft in hover gewoon recht.
Vreemd Jeoren, dat de jouwe de swashplate kantelt.
En als je net wat Chow zegt de heli op tafel zet.
Doet ze het dan ook?
Grtz Marco.
De Mini CP is dus ook een aanrader.
Vr Gr D
Opgelost![]()
In principe wil ik wel voor de Devo 8S gaan maar heb ook al gekeken naar de Devo 10....het grote verschil is volgens mij alleen het touchscreen zoals ik heb kunnen vinden.
De Devo 8S is alweer een stuk duurder dan de Devo 10 dus moet ik weer wat gaan inleveren op de heli.....en zo blijven we maar bezig met zoeken,lezen en kijken maar heb ik nog steeds niets hahahahahah
Waarom is er toch zoveel keuze zeg,het wordt er alleen maar moeilijker op allemaal
Zou graag de V120D02S willen hebben,maar een Super CP met Devo 8S of een Mini CP met Devo 8S vind ik ook wel wat....en het leuke is...ik kan zo moeilijk keuzes maken hahahahah
De volgende stap zou dus zijn om Rimo te adviseren eerst na wat simmen buiten boven gras de maiden te doen. En dan zal een 100 sized veel meer kunnen hebben. Ook Walkera beschouwd de V120 als "intermediate". Da's niet voor niks.
Je moet heel stevig in je schoenen staan als je na je allereerste vlucht gelijk de heli uit elkaar moet halen. Dat is bij de V120 eigenlijk wel een garantie.
Als je op de 100 sized de headspeed wat lager maakt en DR en expo erop zet kun je boven gras rustig leren hoveren mits je dat in de sim ook kunt.