Verzameltopic Walkera CP helicopters

Je moet de heli in rate mode zetten en zorgen dat je op de tail absoluut 0 pitch hebt. Dikke kans dat de taildrift er dan uit is.
Het bleek dat de pitch niet nul was. Verder alles nagelezen op dit forum over kennis rond de heli en afstelling. Aangezien de staartservo nooit losgeweest is, ben ik uitsluitend bezig geweest om met het draaien van de links de pitch op nul te krijgen.

Hoopvol de heli op laten toeren en het resultaat is een zwaar schuddende staart. Als je in tatemode wil opstijgen dan flikkert hij spontaan om.

Nog meer details daarover pak ik wel op in het V120 draadje, daar past dit thuis.

Dit is de status hoe het er sinds vandaag voor staat,het pakket is al in Nederland :D

Datum Uur Plaats Status
30-01-2013 14:23:05 NL Aankomst in het uitwisselingskantoor
30-01-2013 05:08:03 BE Vertrek uit het uitwisselingskantoor
29-01-2013 20:01:24 BE Pakket is onderweg
29-01-2013 19:47:33 BE Pakket wordt behandeld
29-01-2013 19:47:19 BE Pakket is aanvaard
25-01-2013 23:52:33 Pakket is aangekondigd / bpost heeft de informatie ontvangen

Kan nu niet lang meer duren denk ik.

Hier weer even een update betreft de Super CP met Devo 10 die ik heb besteld op 23 januari bij oomodel.com.

Hij is binnen na 8 dagen!!!

Hij is net gebracht door de TNT pakketpost,helemaal geweldig en alles zoals afgesproken met oomodel.com,ze hebben er extra een main motor en tail motor bij gedaan.
Verder had ik 3 extra lipo's besteld en zag net dat er a 2 bij zitten,dus heb er nu 5.
Moet echt zeggen,goede service van oomodel.com :D

Alles besteld voor $225,- inclusief verzendkosten.

En het mooie is,ik hoefde helemaal niets,noppes,nada bij te betalen :D

Hieronder het beeldmateriaal als bewijs ;)

dsc9734b.jpg

Gefeliciteerd kerel!:)

Veel plezier ermee en een zeer snelle levering en zonder bijkomende kosten!
Geweldig toch.
Doe voorzichtig in het begin;)

Gefeliciteerd kerel!:)

Veel plezier ermee en een zeer snelle levering en zonder bijkomende kosten!
Geweldig toch.
Doe voorzichtig in het begin;)

Dank je wel hoor :)
Ja mooier kan het snel,snel en zonder bij betalen,zal wel beginnersgeluk zijn ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd met de Super CP Richard.
yellowflashcolorzpdt19.gif

De Devo10 kun je straks ook voor andere niet Walkera heli's of vliegtuigen gebruiken, die een losse ontvanger nodig hebben. Zoals een T-rex, Logo, Goblin enz.
Kwestie van een losse ontvanger RX702, RX802, RX1002 enz bestellen.
Doe het vooral in het begin rustig aan.
Mag ik vragen welke dongle je besteld hebt?

Grtz Marco.

Rimo gaat eerst lekker simmen in Phoenix. Dan vlieg ik online in multiplayer mee en geef tips. Zo ben ik ook door een forumlid begeleid in het prille begin. Als dat lekker gaat komt de maiden van de Super CP.

Stef Stuntpiloot (mod hier) en vriend van me heeft mij toendertijd precies zo geholpen. Alles online. Was pittig maar ik kon binnen een relatief korte tijd toen zonder schade de mcpx in de lucht houden. Als die basis er is komt de rest vanzelf.

Rimo gaat eerst lekker simmen in Phoenix. Dan vlieg ik online in multiplayer mee en geef tips. Zo ben ik ook door een forumlid begeleid in het prille begin. Als dat lekker gaat komt de maiden van de Super CP.

Heb er helemaal zin in en hoop dat het gaat lukken allemaal.Op deze manier hoef ik niet zelf aan te rommelen dus ga ik gerichter te werk.En uiteraard enorm bedankt alvast en ook voor je tijd die je nu al aan me hebt besteed,ik waardeer het enorm!:):thumbup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back