Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ik heb ze nu één keer vervangen; daardoor kon ik gelijk ongeveer 1 minuut langer vliegen. Het had blijkbaar toch wel aardig wat invloed.

Ik heb in die 18 maanden 2 canopies gesloopt en twee keer een tailblade. Meer niet. Wel de main en tailmotor vervangen omdat die op waren. Zo ziet ze er na 18 maanden uit..

20130131223454.jpg

Ziet er nog goed uit zeg! Mijn canopy is nog steeds de eerste. Wel de main- en tailmotor vervangen. Mainmotor had zo'n 200 vluchtjes gedraait (doet het waarschijnlijk nog steeds wel goed), maar omdat ik aan het zoeken was naar de oorzaak voor de steeds kortere vluchttijden heb ik hem ook maar vervangen (wat overigens weinig hielp). Nieuwe accu's is (voor mij althans) de oplossing voor langere vluchttijden.

Qua blades. Tsja. Is kwestie van proberen vrees ik. Ik weet niet hoeveel het uitmaakt. Volgens mij maakt het in deze klasse bar weinig uit wat je erop zet. Bij m'n grotere heli's ben ik wat kritischer.

Hier broer en zus..

20130131224204.jpg

Is het scherm van de DEVO 12S bij daglicht net zo moeilijk te zien als bij de 8S?

Heeft de 12S een trilfunctie?

Is zoemer van de 12S harder dan het dode-muizen-piepje van de 8S?

Is het scherm van de DEVO 12S bij daglicht net zo moeilijk te zien als bij de 8S?

Heeft de 12S een trilfunctie?

Is zoemer van de 12S harder dan het dode-muizen-piepje van de 8S?

Bij de Devo12s heb je meer instellings mogelijkheden qua helderheid en contrast, ten op zichte van de Devo8s.
Het scherm is daardoor net ietsjes beter af te lezen in direct zon licht.
De Devo12s heeft ook geen trilfunctie. Alleen de Devo10 heeft die functie.
Met de zoemer functie heb je ook iets meer mogelijkheden tov de 8s.
Maar die zoemer is anders goed te horen hoor Tom.
yellowflashcolorzpdt06.gif

Ik weet niet of de Devo8s ook een Down Alarm heeft.
Hiermee geeft de zender bv 10 sec voordat de vliegtijd er op zit, ook al een piepje.
yellowflashcolorzpdt18.gif

Grtz Marco.

Strak plan Chow. Voor buiten met omgevingsgeluid neem ik maar de Spekrum, daarvan vallen je oorschelpen tenminste van je harses af plus dat je lekker door elkaar geschud wordt.

Strak plan Chow. Voor buiten met omgevingsgeluid neem ik maar de Spekrum, daarvan vallen je oorschelpen tenminste van je harses af plus dat je lekker door elkaar geschud wordt.

Haha. Dan kan je niet met de Walkera's vliegen Tom.
Je zou voor de gein eens met de V120D02S buiten gaan vliegen.
Ze vliegt zo lekker, zelfs met wind.
yellowflashcolorzpdt085.gif

Grtz Marco.

Marco, ik heb momenteel dikke problemen met de V120. Dat moet ik eerst eens oplossen.
En ik heb in mijn omgeving geen plek waar ik even kan vliegen helaas.

Haha. Dan kan je niet met de Walkera's vliegen Tom.
Je zou voor de gein eens met de V120D02S buiten gaan vliegen.
Ze vliegt zo lekker, zelfs met wind.
yellowflashcolorzpdt085.gif

Grtz Marco.

Ik stond net op het veld met de Mini Protos en de Master CP. Begon het te regenen. Kon dus linea recta weer naar huis.

Ik stond net op het veld met de Mini Protos en de Master CP. Begon het te regenen. Kon dus linea recta weer naar huis.

Daar heb ik hier ook last van Chow, van dat K
yellowflashcolorzpdt47.gif
weer.
yellowflashcolorzpdt46.gif

Stond met de Super CP en M120D01S ook buiten, naast het huis hebben een groenstrook liggen. Leuk voor dit formaat heli's.
Begon het ook te regenen.
yellowflashcolorzpdt21.gif

Maar toch van allebei 2 packjes leeg kunnen vliegen.
yellowflashcolorzpdt065.gif

Grtz Marco.

Helaas niks kunnen vliegen en gaat steeds harder regenen. Balen dus.. :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Back