Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ja, Tom. Waarom geen kookwekker.
yellowflashcolorzpdt07.gif

Ik zie het probleem niet. Hahaha.

Grtz Marco.

Scheelt je weer verkoop 8S waar je niks voor krijgt. En op de leeftijd van Tom kijken we niet meer op van wat gekkigheden :p

Volgens mij vliegt Erwin met een horloge op z'n devo8s;)

Dus waarom geen kookwekker?!

Maar is het echt zo erg met de Devo8s? Slecht zicht en zachte pieper?
Wel jammer van zo'n mooie zender.

Ik wilde het niet hardop zeggen omdat ik probeer zo weinig mogelijk te roepen over spullen die ik zelf niet ken. Maar ik heb inderdaad gelezen op rcgroups maar ook op youtube reviews dat het scherm van de 8S behoorlijk lastig uit te lezen is in de zon. Dat maakt het geen slechte zender. Hooguit een minder punt. Zeker als je tijdens het vliegen steeds op je scherm wilt kijken :mrgreen:

Nee ik roep het ook niet uit maar ik stel het als een vraag.
Ik heb nog nooit een kleurenscherm van een zender in het zonnetje gezien dus vandaar dat ik dat vraag.
En ook omdat ik in de tijd dat ik de Devo10 kocht heb getwijfeld tussen de Devo10 en de Devo8s;)
Vind het nog steeds een waanzinnig mooie zender en doet niks af aan de kwaliteit:)

Tja tijdens het vliegen ga je niet op je scherm kijken, ikke niet tenminste:grin:

Ik doelde op mezelf. Niet op jouw reactie. Meer dat ik dit dus al vaker had gehoord. Maar ben huiverig om dat dan zelf overal gelijk te roepen.

Dat het scherm onduidelijk is in de zon heb je alleen last van even met instellen volgens mij. Voor mij zou het inderdaad wel ook een reden zijn om de Devo 10 te nemen. Of in 1 keer naar de 12 die dit probleem een stuk minder heeft begreep ik.

Ja de Devo12s schijnt inderdaad beter te zijn:)
Het schijnt dat je daar meer instellingen hebt om het scherm beter te krijgen bij zonlicht.

Maar Marco weet dat beter want die heeft er eentje;)

Nee, 6 bij electrisch. Zeven bij nitro. Misschien een keer een experiment met een Naza H. Heb je er 8 of meer nodig. Die 12 zijn handig met multicopters en camera's. Maar dan kom je er met 10 ook al weg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja voor ons is 6 kanalen genoeg tenzij je ooit nog eens een oorlogsschip gaat varen
Yellow_Flash_Colorz_PDT_04.gif

Dan kan je heel veel kanalen gebruiken!

Leuk filmpje trouwens
up.gif

Ja om die reden upgrade ik denk ik voorlopig geen zenders. Heb de Devo 7 en DX6i. Voldoende kanalen en functies. Enige reden voor een upgrade zou ergonomie zijn. Bijvoorbeeld rubber aan de achterkant ipv plastic.

Lol, jij hebt de DX8 dus je weet wat ik bedoel. Is een comfortabele zender. Wel wat groot. Heb je niet een foto van de DX8 en Devo 8 naast elkaar? En dan zowel de voor als achterkant?

Lol, jij hebt de DX8 dus je weet wat ik bedoel. Is een comfortabele zender. Wel wat groot. Heb je niet een foto van de DX8 en Devo 8 naast elkaar? En dan zowel de voor als achterkant?

Ga ik regelen, maar dat wordt denk ik maandag. Op het oog dezelfde grootte en beide 849 gram.

Vandaag een spannend moment gehad met mijn eerste heli de Super CP en Devo 10.
De heli getest en fixed IP aangezet.
Dit heb ik niet alleen gedaan maar met hulp op afstand van Chow,waarvoor enorm bedankt.De heli op de grond laten draaien vond ik toch best wel een apart gevoel,ik had ook zeker nog niet gedurfd hem van de grond te laten komen :eek:
Ik kan niet wachten om te gaan simmen want het kriebelt enorm en de heli laat ik mooi even staan want anders gaat het mis dus eerst de basis leren.
Het wordt steeds mooier en leuker,wat een geweldige hobby,dat voel ik nu al :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back