Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ik was net weer even aan het proberen om die accu onder de heli te krijgen ,maar wat een gepriegel is dat zeg hahaha
Ook vraag ik me af of hij zo goed zit of dat hij er verder onder moet.
Het stekkertje erin krijgen lukt nog wel,maar eruit krijgen is helemaal een gepriegel zeg :schrik:

Hier even de foto's om te laten zien of die accu er zo goed onder zit:

dsc9737.jpg

dsc9736e.jpg

Jammer dat je niet langs komt Tom.
Het is super lekker weer hier.
Zonnetje erbij en niet al te koud.
Iets wind maar geen last van op het Loo veld.De hoge bomen rondom drukken die wind weg.
Ik vertrek nu en neem mijn Mini CP, V120D02S en Master mee.
Dat wordt weer knallen, raggen en flipjes oefenen.
Rob, Freddie en Patrick komen ook vliegen.
Dus wordt gezellig.
Fijne dag jullie allen.
Geniet ervan zou ik zeggen, want dat doen wij hier ook.
Vr Gr D

Nou dan weet ik in ieder geval dat ik de lipo zo moet doen.
Ik denk niet dat de kabeltjes lang genoeg zijn om ze aan de buitenkant van de skid te doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
In heb slecht nieuws ;-(

Binnenkort word mijn lokale shop verdeler van walkara.

Dit word een aanslag op mijn bankrekening.... Tenzij iemand al een middel gevonden heeft tegen de verslaving :-)

In heb slecht nieuws ;-(

Binnenkort word mijn lokale shop verdeler van walkara.

Dit word een aanslag op mijn bankrekening.... Tenzij iemand al een middel gevonden heeft tegen de verslaving :-)

Ohoh......medicijnen zijn er niet.....
dontknow.gif

maar welke shop is dat dan?

www.Caracars.be

Hij heeft jammer genoeg nog geen webshop maar wie weet wat de toekomst brengt.

Het is op dit moment nog geen verdeler maar hij vertelde me dat hij er mee bezig was.

Als er interesse is wil ik jullie wel op de hoogte houden.

Oke! Vraag hem ook een webshop te nemen, ik denk dat er wel gebruik van gemaakt zal worden als ie tenminste een redelijke prijs handhaaft
eusa_think.gif

ter info voor wie het interessant vind.

Heb eindelijk nieuws(wat duidelijker dan ik had) omtrent het zendvermogen van de zenders van walkera:(

Aagezien ik mijn eigen zender verkocht heb kan het zoeken dus beginnen.

Walkera mag dus maar op 10mW uitzenden in EU volgens EN 300-328 v1.7.1

Mijn vraag was waarom Spektrum wel op 100mW(zelfde systeem) is ook beantwoord, die hebben een trucje toegepast bij het aanmelden dat het een hopping DSSS signaal zou zijn en daarop is het onder 100mW gebracht, echter heb ik de nieuwe EN 300-328 v1.8.1. ook al in mijn bezit en deze gaat de restricties nog iets verder aanhalen voor zenders (echter pas sinds 2014). Dus zullen verschillende merken hun zendsystemen gaan veranderen is de verwachting. (daarom is bijv JR van spektrum af naar een eigen hopping systeem).

Ik ben dus even terughoudend over wat walkera gaat doen aangezien ik niet een duidelijk antwoord van hun heb gekregen omtrent wederom een nieuw systeem, staat walkera bij mij even op hold omtrent de 12S.

gr,
Dave

@wimb

Ik ga het zeker aanhalen dat een webshop wel interessant kan zijn.

Hoe het zit met de prijzen weet ik niet maar een china concurrent zal (of kan) een lokale shop niet worden vrees ik.

Als ik nieuws heb horen jullie het.

Back