Verzameltopic Walkera CP helicopters

Hallo Heren piloten mag ik even tussen door een vraagje stellen,mischien voor jullie een domme vraag maar voor mij niet.
Als ik een nieuw model wil toevoegen in mijn zender moet dan de elv/rudd stick ook in het midden staan.
Ik weet dat de trims wel in het midden moeten staan.

M.V.G André

Je kan de linker (throttle/pitch/rudder) stick gewoon onderin laten staan André.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
yellowflashcolorzpdt07.gif

Grtz Marco.

Je kan de linker (throttle/pitch/rudder) stick gewoon onderin laten staan André.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
yellowflashcolorzpdt07.gif

Grtz Marco.
Bedankt Marco voor je antwoord, dat is zo mooi van dit forum dat mensen elkaar helpen zo leer je elke keer weer wat bij.
Over en jaar lach ik om deze vraag maar dan is er weer een ander die hem stelt

Groeten André

Vanmiddag lekker gevlogen met de 450 en de V120:)

De V120 is echt een heli om wat nieuwe dingen te proberen.....
Loops, rolls en flips dat gaat allemaal wel ook met de 450 en de 500 maar inverted hoveren is wat anders.
Dus dat ging ik eens oefenen vanmiddag met de V120.
Ging een aantal keren goed tot je overmoedig gaat worden
Yellow_Flash_Colorz_PDT_37.gif

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een aantal keren met de V120 bent gecrashed maar zo hard als vanmiddag nog niet
Yellow_Flash_Colorz_PDT_29.gif

Wow wat prakte die hard de grond zeg! Ik zag al een blad vliegen en dacht; dat is een flinke schade maar het viel nogal mee!
Een bladeholder, een landingsgestel en een tailgear. De canopy was al gescheurd dus die telt niet mee
Yellow_Flash_Colorz_PDT_06.gif

Zie hier het zielig hoopje V120.....op de operatietafel
Yellow_Flash_Colorz_PDT_04.gif

full

En hier de kapotte onderdelen...;)

full

En hier is ie weer helemaal klaar:p

full

Hij is wel sterk he mannen! Niet kapot te krijgen!
Dit moest misschien wel in het V120 topic maar dat ligt een beetje dood vind ik!
Dus plaats ik het maar even hier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks Marco, ik wacht effe tot die metals er zijn en dan effe goed afstellen...deze servo's zijn echt crap zeg :-). Die power leek idd de main motor te zijn, hoort dat ding te vonken trouwen lol :P in het donker wel een cool gezicht. Ik heb de hele brushless kit besteld voor de Master, tail ook. Vandaag veel gevlogen met de V120 :-) gaat steeds beter, het groene lampje voor in de canopy is echt ideaal zeg, nu kan ik ver weg tenminste zien wat voor en achter is ha ha en dat brengt hem een stuk makkelijk weer naar huis.

Ha ha operatie geslaagd Wim, ik heb nou die extreme skids eronder gehangen, is wat meer solide maar ben vandaag niet gecrash met de V120 :-)

Hoi beste Wim.
Nou nou.....die V120 van jou had een beste klappert gemaakt zeg.
Ik ken het van de mijne als een toestel zo in puin ligt.
Gelukkig heb jij haar weer helemaal kunnen fixen.
We hebben gisteren een TOP vliegmiddag gehad.
Was nog wel wat frips maar mocht de pret niet drukken.
Vanmiddag maar weer eens een herhaling van gisteren en het dan zekers net zo gezellig en vermakelijk zien te krijgen.
De opkomst op het Loo veld zal vanmiddag nog groter zijn omdat meer piloten vandaag wel kunnen en gisteren niet ivm gezinsverplichtingen.
Genietse Wim en houd je spullen heel.
Vr Gr D

Hey Erwin,

Ja dat was een flinke klapper
Yellow_Flash_Colorz_PDT_29.gif

Maar dat hoort er bij als je nieuwe move's gaat proberen
Yellow_Flash_Colorz_PDT_18.gif

Vanmiddag ga hier ook weer lekker vliegen.
Veel plezier Erwin vanmiddag en alle andere die gaan vliegen!

Was nog een flinke klapper Wim.
yellowflashcolorzpdt23.gif

Gelukkig is ze weer klaar voor het luchtruim.
yellowflashcolorzpdt18.gif

Het V120D02S V2 draadje is nog steeds alive and kicking.
yellowflashcolorzpdt06.gif

@Wim62. Dat gaat helemaal goed komen Wim.

Grtz Marco.

Ja was een stevige klappert Marco maar gelukkig prakte ik ze in de zeeuwse klei en niet op de stenen.
Maar ze is weer als nieuw!:p

Ben ik blij dat ik in drenthe woon daar heb je veengrond nog zachter.
:D:D:D:D

André

Ja oke maar als je echt hard prakt dan vind je hem dus nooit meer terug, verdwijnt ie zo in de veengrond........hopen dat er nog net een staartblad boven het veen uitkomt.....
Yellow_Flash_Colorz_PDT_11.gif

Back