Kijk, daar sta ik nou helemaal achter.ik ga maar eens beginnen met de master cp + een devo 10 zender.
Waarom? omdat ik ook lekker buiten wil kunnen vliegen, en omdat de master cp voor beginners iets handelbaarder is.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk, daar sta ik nou helemaal achter.ik ga maar eens beginnen met de master cp + een devo 10 zender.
Waarom? omdat ik ook lekker buiten wil kunnen vliegen, en omdat de master cp voor beginners iets handelbaarder is.
Kijk, daar sta ik nou helemaal achter.![]()
Maar als je hun setup namaakt kun je de beelden toch opnemen?
Master CP is met de standaard instellingen een heel gemoedelijke heli. Durf te stellen dat het een verademing is na de Nine Eagles.
Ze kan mij bellen en dan zeg ik als er geen, herhaal geen, onmiddellijke aanschaf van vliegend materiaal komt, dat er zeker géén verhuizing komt.nu nog vriendin-lief even overtuigen dat ik echt niet kan wachten tot na de verhuizing haha
Ze kan mij bellen en dan zeg ik als er geen, herhaal geen, onmiddellijke aanschaf van vliegend materiaal komt, dat er zeker géén verhuizing komt.![]()
@Sven
Valt mee hoor. Je kunt in principe het hele jaar door wel vliegdagen hebben met weinig wind. Het is in de winter meestal de vrieskou die het verpest. Vorig jaar heb ik nog tot eind september heel vaak kunnen vliegen. Daarna nam het af.
Het is mij trouwens opgevallen dat de verticale schacht van de Super CP een milimeter verticale speling heeft, is dit een probleem? Het was me nog niet eerder opgevallen.