Verzameltopic Walkera CP helicopters

Misschien een domme vraag, als ik van mijn master cp de ontvanger in een anders 6 kanaals heli doe werkt dat dan ook met de bijbehorende devo 7 zender?

Misschien een domme vraag, als ik van mijn master cp de ontvanger in een anders 6 kanaals heli doe werkt dat dan ook met de bijbehorende devo 7 zender?

Het is niet alleen een ontvanger maar ook gelijk de gyro en veel mensen hebben andere servo's geprobeerd en dat ging niet zo lekker dus ik zou het niet doen. Heb je de swash inmiddels goed af kunnen stellen ?

Het is niet alleen een ontvanger maar ook gelijk de gyro en veel mensen hebben andere servo's geprobeerd en dat ging niet zo lekker dus ik zou het niet doen. Heb je de swash inmiddels goed af kunnen stellen ?

Gisteren ging ik het buiten maar eens proberen en hij was goed afgesteld dus mijn dank voor de hulp hiervoor

mooi dat de mcp weer vliegt.

@schiksie, hoe bedoel je dat?

Ik heb voor m'n compass projectje ook een extra walkera ontvanger besteld. Maar ook een losse Brain fbl unit. Dus in feite zou ik de gyro settings on de walkera ontvanger moeten uit zetten en de brain moet het werk doen.

Ik heb voor m'n compass projectje ook een extra walkera ontvanger besteld. Maar ook een losse Brain fbl unit. Dus in feite zou ik de gyro settings on de walkera ontvanger moeten uit zetten en de brain moet het werk doen.

ga nog een heli aanschaffen een align 250 waarschijnlijk maar daar zit geen zender en ontvanger bij en heb dus de devo 7 moet alleen dan weten welke ontvanger ik er dan bij moet hebben want dat weet ik dus net niet

Ja jou verhaal snapte ik wel ;-)

Maar ik wilde even verduidelijking van het verhaaltje van schiksie als antwoord daarop ;-)

Dat is alleen een ontvanger die je hebt besteld. Op de mcp is een ontvanger met ingebouwde gyro...

Jazeker. Die dingen die op de mcp en V120 zitten zijn echt gemaakt voor dat model. Daarom zijn ze eigenlijk niet goed te gebruiken voor wat anders. Met een losse rx is dat uiteraard wat anders.

Bij de devo 8s heb ik de rx802 er standaard bij gekregen, nou ja gekregen t"zal wel bij de prijs in zitten niks is gratis.

Ah ok. Er zit dus alleen nog geen heli aan vast..

nee nee, er moet nog een compass project omheen ;)

Dus de ontvanger en de MSH Brain zijn er al wel.. nu de rest nog
helaas door onverwachte kosten gaat het sparen even wat minder snel... nou ja, dan maar even geduld ;)

Chow gaf het antwoord al :-) de ontvanger van de MCP is net als bij de Mini, Super, V120, 450VD03 enz enz een ontvanger + Gyro. Je kan natuurlijk ook je Devo updaten naar deviation dan kan je ook een orange receiver gebruiken met DSM2/DSMX.

Back