Vintage Glider treffen - 17 mei 2009 te Boxmeer gaat definitief door.

Bart,
Bij deze 51.645920, 5.903757 - Google Maps
Pagina 16.
Ben aan het werk,,,dus tijd zat om het ff op te zoeken.;);)
Gr Ton
Ton, weet je dat wel zeker? Ik had het ook al opgezocht op Google Earth... De plek die jij nu linkt ligt exact onder een hoogspanningsleiding. :)
Het echte veld ligt volgens mij 500 meter naar het NNO...
Nou ja, in elk geval leiden er landwegen naartoe die Bram (van TomTom) niet kent, dus ik heb hem iets daar in de buurt opgegeven. Als er dan al iemand vliegt dan kom ik er wel...

Ik dacht dat iemand een/zo'n rode starthaak zou mee nemen? en anders heb ik er ook zo een die je dan terplekke moet monteren!

Bart, je vindt het echt wel. A73 afrit Boxmeer - en dan staan er bordjes. Mochten die verdwenen zijn:

Routebeschrijving, rijdend op de A73 richting het zuiden,
> > de afslag nemen Boxmeer,Gemert, St.Antonis, beneden bij de afslag
> > staat een stoplicht, VOOR HET STOPLICHT rechtsaf 180 graden de
> > parallelweg op langs de snelweg weer naar het noorden, weg uitrijden
> > en VOOR het bos links de weg vervolgen. Denk aan de fietsers, die
> > denken dat het een fietspad is maar dat is niet zo.
> >

Zo makkelijk is het.
In Google Earth: Midden op de snelweg A73 afrit Boxmeer, waar de andere weg (St Anthonisweg) kruist je lineaaltje klikken en dan 1500m in de richting 302 graden

Laatst bewerkt:
Arjan: Bedankt, ik vind `t hoor, komt goed.

JvBemmel: Waarom maak je je zorgen om een starthaak? Er is een Hückepäck...

Hierbij nog een foto van de Bird of Time voor het fotoalbum

3508552578_61e0a187df_o.jpg

Ik zet hem er bij. Een ik vind hem héél erg mooi trouwens....heb je er al mee gevlogen?

En anders sturen we de deelnemers een mailtje of PB'tje met het nummer van mij en van enterprise, dan kan iedereen bellen mochten ze het niet kunnen vinden.

Om bij het veld te komen ga je vlak voor het einde van de waterleidingstraat in boxmeer linksaf (voor de bosrand langs) en dan het smalle pad volgen.

De waterleidingstraat zal TomTom wel kennen! Het is de weg die parallel aan de snelweg loopt.

Bart, je vindt het echt wel. A73 afrit Boxmeer - en dan staan er bordjes. Mochten die verdwenen zijn:

Routebeschrijving, rijdend op de A73 richting het zuiden,
> > de afslag nemen Boxmeer,Gemert, St.Antonis, beneden bij de afslag
> > staat een stoplicht, VOOR HET STOPLICHT rechtsaf 180 graden de
> > parallelweg op langs de snelweg weer naar het noorden, weg uitrijden
> > en VOOR het bos links de weg vervolgen. Denk aan de fietsers, die
> > denken dat het een fietspad is maar dat is niet zo.
> >

Zo makkelijk is het.
In Google Earth: Midden op de snelweg A73 afrit Boxmeer, waar de andere weg (St Anthonisweg) kruist je lineaaltje klikken en dan 1500m in de richting 302 graden

Laatst bewerkt:
De waterleidingstraat zal TomTom wel kennen! Het is de weg die parallel aan de snelweg loopt.
Ja wel als je vanaf de A73 komt of vanaf Boxmeer.

Kom je vanaf Gemert / Elsendorp, (de afslag om vanaf N272 de waterleidingstraat in te rijden, is hier niet echt op voorzien).
Dan kun je naar mijn idee beter het volgende adres in de navigatie zetten.
Noordkant 34, Sint Anthonis.
Dat is het adres van kampeerboerderij de Esrand.
De weg tegenover de oprit van de boerderij, gaat in een rechte lijn naar het veld (gele keet).

Laatst bewerkt:
Yip helemaal goed

Gr Ton

Ja wel als je vanaf de A73 komt of vanaf Boxmeer.

Als je vanaf de richting Elsendorp / Gemert komt.
Dan kun je naar mijn idee beter het volgende adres in de navigatie zetten.
Noordkant 34, Sint Anthonis.
Dat is het adres van kampeerboerderij de Esrand.
De weg tegenover de oprit van de boerderij, gaat in een rechte lijn naar het veld (gele keet).

ben al aan het poetsen geslagen en folie van staart, daar zat een breuk.. ga hem ombouwen naar puur glider, dus IK ZOEK EEN STARTHAAK!!! :D

En nog PET-cockpitkapje maken..t wordt leuk!

@ Jeroen,

ik heb nog wel een starthaak voor je (schilderijhaakjes) neem ik wel mee voor je, als jij de voorbereiding treft voor in de spirit is het alleen een kwestie van "er in draaien" ;)

TOP! ik heb er origineel de slagmoeren nog inzitten, zal vanavond eens meten of dat m3 of m4 is...

k heb trouwens een apart reparatieverslagje gemaakt, voor de liefhebber van ouwe rommel ;)

Back