Jeroen, de bedoelde schilderijhaakjes passen niet in deze slagmoeren. Is gewoon houtdraad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hierbij nog een foto van de Bird of Time voor het fotoalbum
![]()
Nee inderdaad, ik kon niet inschatten of je dat had meegenomen in je overweging.Hij heeft al eerder aan een elastiek gevlogen, dus volgens mij moet het wel gaan.. we gaan toch geen F3b toestanden beleven met deze kist...gewoon niet teveel gas![]()
En dan te bedenken dat (wijlen) mijn eerste club Daedalus Amsterdam was. Net als enkele andere clubs in die tijd bijna 100% LB.(wie goed telt ziet dat er 10 zijn bestemd voor op de Oracover, 1 daarvan gaat op mijn nieuwste aanwinst - Simprop Daedalus. Waarvoor ook die Daedalus stickertjes zijn)
Tja... ik ben begonnen in '56 schat ik, maar heb van '64 tot drie jaar geleden niks meer aan modelvliegen gedaan. Oja, nog één poging, een Robbe Nova gebouwd in '78, maar die pakte wat krom uit dus liep die poging dood.Nu heb je natuurlijk vintage en vintage. Dat hangt, denk ik, af van het tijdstip waarop men met modelvliegen is begonnen.
Kan ik zondag nog iemand blij maken met de resten van mijn atlantis I? Ik heb deze omgebouwd naar rolroeren met een span van 2,20 meter. Het toestel is echter al een jaartje of twintig oud en de romp is al drie keer op precies dezelfde plek gebroken vlak voor het staartvlak. Dit is best wel goed en duurzaam te repareren mits je daarvoor even de tijd neemt. Ik kom er voorlopig niet aan toe.
![]()
Kan ik zondag nog iemand blij maken met de resten van mijn atlantis I? Ik heb deze omgebouwd naar rolroeren met een span van 2,20 meter. Het toestel is echter al een jaartje of twintig oud en de romp is al drie keer op precies dezelfde plek gebroken vlak voor het staartvlak. Dit is best wel goed en duurzaam te repareren mits je daarvoor even de tijd neemt. Ik kom er voorlopig niet aan toe.
<KNIP>
En om de feestvreugde compleet te maken: Ik kom hopelijk met een aantal SkyAssistans Variometers met een leuk VIntage prijsje![]()
Ik ben sinds kort skyassistant dealer voor NL, maar moet nog wat zaken in orde maken (zoals LPD's), maar ik heb er hopelijk 4 bij me..voor de liefhebber.
Daar maak je mij blij mee! Repareren vind ik wel leuk en leerzaam en ik zoek nog een grotere zwever dan die ik nu heb!
Daar heb ik wel interesse in, wil wel eens weten hoe ik hoog ik kom met mijn zwever!